Separate names with a comma.
Fattar fortfarande inte hur du laddar ner appsen från den sidan? är medlem osv..
Bygg som en slingrad tunnel så har ni varvat de =) , säkerligen varvat de 3ggr . Svin roligt spel :P
Fattar verkligen inte den sidan? Hur får jag ner spelet/appen till luren? :S
Tjena! Tänkte se ifall det är någon själ som kanske vill ha dessa saker mer än mig? Playstation 3 SLIM 120gb med 5 spel: * Colin McRae Dirt 2...
OkejoKej!, jag kan ha fel :) , har inte en aning... Blev bara lite fundersam
Borde inte detta programmet dra rätt mycket datatrafik med tanke på att gps:en måste vara igång? har 1gb fritt varje månad, men ska du gå runt med...
Sjukt roligt spel. Level 100 ;)
Jo för jag fick bara idèn att tänk ifall du har en del apps som du verkligen gillar och till slut så är minnet fult? Därför jag fick funderingen :P
Tack så grymt mycket gubbar för ett riktigt snabbt och enkelt svar till en nybörjare inom HTC världen :)
Tjena folket! Precis skaffat mig en Legend :) , är SUPER nöjd faktiskt... En liten sak som slog mig bara, när jag laddat ner en app, spel,...
Köpte mig min Legend igår och är fruktansvärt imponerad! :) , aldrig ägt en HTC innan enbart användt mig utav Nokia och SE, men Legenden slår allt...