Separate names with a comma.
Installerade igår kväll/natt. Verkar funka bra, men trots rätt APN-inställningar så får jag inte igång datatrafiken över 3g. Vore intressant att...
Kunde inte heller installera några applikationer när jag flashade första gången. Visste dock att jag hade gjort en ext4-partition på SD-kortet så...
http://htcpedia.com/forum/showthread.php?t=2275
Om du inte har gjort något förutom att installera ROM:en så är det inte så konstigt om det inte fungerar: "Not Working/bugs: Google Maps...
Då det är ett iPhone-headset har det bara en knapp. Testade precis, och det funkar fint att skipa låtar (framåt alltså) i originalspelaren med...
Hehe, ska se vad jag kan göra. Men jag kör 2.1 och dessutom utan HTC Sense, så jag vet inte hur mkt relevant information jag kan bidra med tyvärr.
Det är 3.5mm, har inte 100% koll på vad exakt som ska gå att göra med mediaknappen men det går i all fall att skippa låtar i Spotify :> Känns...
Jag kör AKG K370 som jag är mycket nöjd med. Har för övrigt även Jabra 3030 som jag inte använder :> Telefonens batteritid blir lidande, och det...
Har också det problemet (Tele2), vad har du för operatör?
The dark side med Sense igen alltså. Tycker det är en befrielse att slippa Sense faktiskt, bara en massa skit som man aldrig använder. Vanilla...
Plun: Hur är din batteritid med AOSP-romen? Jag klarade mig ungefär 11.5h idag vilket är lite mindre än tidigare, så det var något av en...
Nice. Blir kvällens stora nöje efter träningen (hur tragiskt lät det där på en skala? :>)
Blev plötsligt extremt sugen på att kasta ut min original-ROM till förmån för denna, men sen slog det mig att jag är sjukt beroende av HTC:s...
En fråga till er som kör sync mot Exchange: Kan ni lägga till kontakter som exchange-kontakter direkt i telefonen, eller synkar den bara ner...