Separate names with a comma.
ok,vad gör det för skillnad egentligen då?
funkar denna version om man har xee och är denna "svensk",alltså med svenskt tangentbord,åäö samt swype på svenska?
Candyraver:tack för tipset
Verkar inte funka över wifi har jag märkt,nån som vet vad man behöver ändra i routern?
1.sgs 2.menar du froyo? kommer int åt min mobil med kies,så jag vet inte riktigt,lyckades lägga in froyo genom kies när den kom men kör nu med...
Kör med froyo 2.2,senaste flash-uppdat. men får inte svt och kanal 5 play att funka,innan jag installerade froyo så funkade svtplay i a f,men inte...
Detta har jag dock inte fått att funka,innan senaste flash-uppdateringen,funka det inte,stod bara att filen kan inte spelas upp,nu efter senaste...
Har laddat ner en fil som är zippad,packade upp den i datorn,i filen ligger mappar samt lite olika filer men ingen apk-fil så hur ska jag kunna...
ett nytt försök,vill gärna ha det cleant [IMG]
Satt och pillade ihop en nyss som jag blev rätt nöjd med! [IMG]
här kommer en på min,använder för tillfället iphone-tema som jag delvis gjort själv,använder LP [IMG]
ok,tack,då vet jag
hej har ett problem jag inte lyckats lösa,längst ner på homescreen så finns ju 5 appar,men jag undrar om det går ändra till 4 bara,hittar inte det...
varför funkar inte svtplay för mig,har installerat flash och aktiverat plugin,ändå står det när jag kör appen svtplay att detta klipp kan inte...
Ni som har installerat froyo nu,hur tycker ni det funkar,är alla buggar som bortblåsta nu?,hade själv en äldre version av froyo innan,men den var...
Nu verkar det fungera,laddade hem senaste Kies,så nu hoppas jag det ska funka,nu fick jag dock upp ett mess om att jag måste lada mobilen,så jag...
jag gjorde unroot i OCLF,sedan avinstallerade jag OCLF...
ok,nu gjorde jag ju tvärtom så vad har jag för alternativ nu?
varför kan jag inte uppgradera?,hittar den i kies,men när jag trycker på uppgradera så får jag upp "Firmware cannot uppgrade" uppgrade proceed...
K Jepp testa det,funkade för mig
Kan bara säga att nu har jag testat telefonen en stund efter att lagt in jm1 och lagfix och den funkar klockrent!! Allt flyter på skitbra samt att...
jo,det var det,tack så mycket för hjälpen!!
försökte det,men då kommer jag bara till nerladdningsmenyn,sen då?
Någon som kan förklara hur jag kommer åt "recover console" när jag ska boota om telefonen?
RTFM? tre knapps kombon?? ursäkta,men jag fattar nada??,ber om ursäkt att jag är lite trög ;-) Edit: Ok såg att det stod att man skulle starta...
Såja,nu lyckades jag och det verkade ha funkat,nu till nästa problem:Har installerat one click lag fix,men kan bara välja att roota...
opps! Nu verkar det funka att flasha...återkommer om det strular ;-)
grejen är ju att jag får fail i odin när jag ska flasha...
Och hur får jag fram så att den ska uppgradera till jm2 i Kies då?,hittar inga uppgrad. när jag kopplar telefonen till kies...
Funkar tydligen inte att flasha,får bara fail i odin,jag la pit-filen i PIT sedan den uppackade tar-filen till PDA,tog ut sim-kortet,satte...
alltså,jag är ganska grön på sånt här,lade som sagt in nån version av froyo (kolla längst upp),vet dock inte vad jag hade orginal när jag köpte...
men pit-filen var inte med här eller?
Låter som detta inte är en bra idé??
ok,tack,ska testa med denna,är detta "orginal-versionen" ?
har inte lyckats hitta den svenska "orginal-versionen"
Testade att ändra detta i registret men Kies hittar inget,innan fanns det ju en version i uppgrad.fönstret men som inte gick att uppdatera...
Lade in för ett tag sedan nån version av froyo som ser ut på följande: Android-version: 2.2 Basbandversion: I9000XXJP2 KERNAL-VERSION:...
byter gärna min sgs mot iphone 4!
Snackade nyss med support-chatten på samsung och dett är vad som diskuterades: MagnusP: Hej thomas. Mitt namn är Magnus Hur kan jag hjälpa...