Separate names with a comma.
Lösningen på problemet syns på dina bilder: Systemet anger storlekar i gigabyte (10⁹ byte) men din utrymmesapp anger dem i gibibyte (2³⁰ byte)....
Turordningsbaserade spel, faktiskt. Turbaserade är något helt annat. (Fast ja, jag vet att termen turbaserad väldigt ofta används i betydelsen...
Absolut, den kommer från Wallbase. http://wallbase.cc/wallpaper/4233
Åt skogen med stilrenhet, användbarhet och god smak; nu ska jag ha en Tardis. [IMG] Och det är alltså bara två Chronotopia-widgetar.
Synd på spelplanen, verkligen. Jag hade för mig att det bara var artwork etc. som omfattades av upphovsrättslagen gällande spel, men det verkar ju...
Kul med en Betapet-app, det har varit mycket efterlängtat! Men med det sagt har jag mycket svårt att se mig själv använda den i någon större...
Jag tänker mig att det borde gå att göra med Tasker, men har ingen möjlighet att själv testa just nu.
Jag var just iväg och köpte en för det priset. Media Markt Lund. Du kan ju alltid gå in på deras hemsida för att se annonserna för det varuhus som...
Somliga (alla?) Media Markt kör SGS-för-2222-kampanjen igen, 22-25/9.
Wordfeud känns just nu som någon form av ondskefullt skämt. En bra idé och en enkel och välfungerande app, men med halvdålig spelplan och...
[IMG] Från vänster till höger: Skärm 1. Agenda Widget Skärm 2. Digital Clock Widget Skärm 3. Diverse ikoner från Faenza
Här är två stycken som är hyfsat lika, även om väl inget av dem är exakt rätt: Adobe Jenson Pro Kennerley Dessvärre kostar ju båda pengar.
Stort tack till er båda. Det gick mycket riktigt hur bra som helst att flasha in kerneln från JC1, så nu sitter jag med CM, hittills nöjd.
Grattis Pjodor, dags för ännu en fråga: Sitter i samma sits som många andra; med en Spica med original-2.1 som blivit grymt slö och instabil. Så...
Som en extra utmaning, om man vill ha en mer autentisk NES-känsla, kan man ju följa de grafiska begränsningar NES:et led av, vilket ger upphov...
Just two errors I've found among the country names: Saudi Arabia should be "Saudiarabien" instead of the current "Saudi-Arabien" and Turkey should...