Separate names with a comma.
Halloj! Jag löste Darky 10.3 igår, de verkade gå bra, jag fick typ "myrornas krig" i stillbild strax efter GalaxyS loggan, men sen kom...
ja de funkade innan jag började köra darkys njaa, var tillåter jag de isåfall? hittar inget i meddelandehantering som säger nått om 3G iaf.....
jojo de står Telia SE WAP, vet inte varför jag skrev online haha men nu e ju allt exakt som guiden visar, fattar inte varför de bråkar
ne den säger samma sak då, men en sak jag funderar på.. framför APN1(Telia online) finns en dott, typ ibockning om du fattar vad jag menar.....
jag hade visst missat att MMS porten skulle va 80 istället för 8080 men nu säger den "felaktigt serversvar" istället
gjorde om allting osv men de funkar endå inte :/ den "sänder" meddelandet jättelänge och sen står de bara att de misslyckades
forfarande ingen som har nån ide? kan inte skicka mms heller
kan inte ta emot mms på min lur, får bara meddelande från telia att jag har fått ett med en kod att använda på tela.se/visamms What to do?
massa bös och 2 cleana sidor för tillfället, sista kommer inte täckas med nått ;) [img][img] [img]
Tack Donre! blev mycket bättre, smidigt och bra program :) Problem Solved
tackar, hittade en youtubeguide också, vad jag ser så blev de ingen skillnad men de kanske apk filen de är fel på också. tack för hjälpen iaf :)
gah haha, kan nån guida mig snabbt i Root Explorer då har en Gallery3D.apk liggande på datorn som har legat med i en gammal rom från kitchen, och...
tack, men dom har ju nått töntigt "skriv minst 10 kommentar" innan man kan ladda ner grejer -.- hittade här i post2, de lär väl funka om jag får...
Hallå jao.. Löste darkys 9.2 för några dagar sen, men jag såg nu igår att mina bilder i galleriet har fått jävligt dålig upplösning. det är endå...
Rihanna ;) [img]
Min text i menyn, alltså knappen längst ner till vänster "inställningar" "uppdatera" osv, texten där är vit på vit bakgrund, sjukt jobbigt kan...
säkert dummaste frågan, men jag har bland annat lagt in Androdena som tema i en rom. jag undrar bara hur man får menybar'n att bli snyggare, men...
hallå en sak..när jag laddar min telefax så säger den till att den är 100% full laddad. när jag drar ut sladden går de ner på 98% direkt sen...
mm tack ampa :) men never mind, jag löste allt som skulle lösas
Hur byter man från Recovery 3e till 2e? .. Never Mind..jag lyckades med de jag skulle endå (:
de va ju ett jävligt bra svar på min fråga.. men jaja jag frågar väl i "snabbfråge"tråden då
Hellöw. Jag sitter här och fifflar lite, skulle flasha in en egen ROM från kitchen, men de verkar inte hända speciellt mkt i recoverymenyn....
okey, man lägger alltså in zip. på internalSD >apply sdcard:update.zip>reboot. och sen ska allt fungera? kan inte du va schysst om du har lite tid...
löste webbproblemet, den tvingar fram mobilversion ibland med de e baravatt tvinga tillbaks :p ska ta en titt på dedär med darkys när jag kommer...
ännu en grej, fan vad jag tjatar haha men jag märkte att tex aftonbladet anpassar sig och blir mobilversion automatiskt, så va de inte innan och...
Ingen aning vad jag ska sätta för rubrik så de fick bli så. (mod kan ju ändra om dom kommer på nått bra) såhär e de, vi har digital övervakning...
inget advanced precis jämnfört med era :p ..än så länge iaf haha, men cleant e de :) [IMG]
you'r the man! tack :) ____ liten petig fråga till bara, går de att göra så att man ställer in bakgrunden som i en iPhone? alltså att bilden är...
okej tack, löste åäö iaf. haha ja varför har jag inte de, visste inte ens om de :p hur mkt jobb e de för att lägga in de då, och hur? försökte...
har småproblem kvar faktiskt, har inte ÅÄÖ och mitt internet funkar inte utanför wifi.. kollade lite på guiden till åäö men jag vet ju som sagt...
ture that, men som sagt de funkar fint nu och de e tack vare er :D
haha antog att nått sånt skulle komma. jag ska inte säga att jag läste allt, men jag gjorde de och förstog inte så mkt jag borde förstått, jag...
gött mos! men då fick vi ju en förklaring på de också :) vet inte om jag vågar prova igen men nu funkar de ju igen iaf, förhoppningsvis bättre än...
skrev av precis, ni vet ju mer än mig MIN Programv. - 2.2 Basband - I9000xxjpp Grund - 2.6.32.9 Root@SE-S608#1 Komp - Froyo.XWJPA Pappas...
never mind..fick fan igång den nu <3 tack för supporten såhär långt. MEN! jag la in [Firmware] XWJPA/XXJPP/XEEJP4 [upgrade] [Froyo] Från...
de har jag gjort, händer ingenting. jag har dock lagt in JPA nu, så startar den upp Android system recovery < 3e> men jag kan inte välja nått ur...
får jag bara fråga, antagligen dum fråga för er som kan. men vad är JPA, JM8/9, JPU?
okej då får jag väl försöka mig på de, vill bara att den ska fungera igen. och eftersom att den inte startar så vet jag inte hur mkt ledigt jag...
Nja allt ligger på mitt externa kort och de sitter inte ens i så de finns i stort sett ingenting på luren. okejokej, men nej jag har inte lagt...
ja de e ju så ja, men rösten ska väl inte kunna prata efter en fabriksåterställning? för de gör min. anyway, såhär ser de ut när jag har...