Separate names with a comma.
hört att classic media player control har försvunnit på lockscreen?
går det att inaktivera system updates permanent? via adb kanske? jag vill inte att telefonen uppdateras till one ui 7.
av någon konstig anledning idag på min andra whatsapp-app fick jag en meta ai grejj. vet du hur man inaktiverar detta?
När jag är i ett WhatsApp-samtal får jag denna avisering. finns det något sätt att inaktivera aviseringen eller permanent avinstallera...
Vad gör minimera aviseringar inställningen?
developer settings demand a pincode.
rabattkod till footway?
Nej
jag har använt min mantis 10 på regn. inga problem än så länge.
samsung a40 android 11 är det möjligt att ha väder på låsskärmen utan att svepa eller trycka på något?
samsung a40 uppdaterad till android 11 ström + volym ned tar inte skärmdump längre. hur får jag tillbaka den här funktionen? skärm svep gest...
var kan man köpa Google Pixel 4a billigt? länk?
det viktigaste är ah på batteriet. mitt batteri har 13ah och det suger. ah har att göra med range. välj ett högt ah värde.
range är lägre i verkligheten än det återförsäljarna presenterar. jag köpte en kaabo mantis med 50 km range tydligen. jag får ut ca 10 km.
Jag tog den till en cykelreparatör. han fick äntligen upp fälgen i två delar. den satt verkligen riktigt fast. det var problemet. vi lyckades...
jag får inte ut motorn. får inte ut däcket dessutom. behöver hitta en verkstad imorn
kan ngn rekommendera ett ställe i sthlm som kan byta däck på min elscooter? jag fick inte ut däcket och min modell verkar vara annorlunda...
jag köpte från aliexpress lager i spanien. tog mig 2 veckor att få hit den. var kan man fixa däcket på den i stockholm?
tror du detta funkar plus slime? Reparationssats
erhöll min kaabo mantis idag och på första åket förstörde en 3.5 cm spik mitt backdäck. vad gör jag nu? [ATTACH]
folk säger att det bästa är att koppla den till en extern batteri. frågan är då, var hittar man en sådan?
kan man koppla den till scooterns batteri?
exempelvis en sådan. har beställt en kaabo mantis 800w. US $27.34 20% OFF|MAXGTRS LED Motorcycle Universal 6000 LM Spotlight 25w 12V XHP70 Lamp...
är intresserad utav en kaabo mantis 10. var kan man köpa en sådan?
det låter skrämmande. men 90% ger produkten full betyg. gick igenom samma produkt på andra aliexpress kanaler.
leverans från china är inget alternativ för mig. har inte lust att vänta flera månader på ett paket. plus moms och tull osv. plus att den där...
nej ingen stadsmiljö här. ska bara åka till gymmet via villaområde.
blev sugen på en sån här. ligger på omkring 10k i aliexpress. har samsung batterier. [ATTACH]
tänker beställa g2 pro. G-booster är lite väl dyr.
ok ebay killen annulerade min order pga slut i lagret. kan ni rekommendera en annan scooter?
beställde precis en KUGOO M4 PRO via ebay. är det ngn som har en sådan? hur låser man den i ett cykelställ? kan man skaffa en apparatur som...
vad menar du med finns på luren?
problemet har återuppstått. telefonen ansluter inte till wifi trots att jag återställt nätverksinställningar igen. asså den ansluter men tappar...
samsung a40 android 10 wifi: 5ghz det är något väldigt konstigt här. andra telefoner funkar perfekt. kan ni hjälpa mig? under mac-adresstyp (i...
jag har en ny samsung a40. det är inte möjligt att inaktivera inkommande samtalsvibration med volymknappen. fungerar det för dig? edit: ser att...
Jag använder samsung internet 8.2 (gammal version) och samsung internet beta (den senaste och den innan) Jag kunde använda skärmgester som volym,...
telefon: samsung a3 2017 android 8.0 - har 6 volymsteg under samtal. Minsta volymen är för hög för mig. hur kan jag minska det? hjälp plz.