Separate names with a comma.
Jag får hålla tummarna på att ett nytt simkort löser mina problem, får återkomma om det fungerar eller ej. Profilerna gjorde ju ingen större nytta...
OM någon får en över så skulle jag inte heller säga nej till en invite
Jag har nu testat använda profilerna som ni tipsade om sist och tyvärr fungerar det väldigt dåligt för mig. Såfort jag inte är uppkopplad till...
hmm jag förstår inte riktigt hur jag ska göra dessa inställningar, vad menar ni med profiler? Edit : jag är dum och förstog nu, har ändrat och...
Känns bara så jobbigt att byta rom och bli av med allt på telefonen om det bara "kanske" löser problemet, men snart får man väl göra det :(
När jag använde telia på telefonen fungerade det perfekt, kunde både skicka mms samt surfa och tappade aldrig täckning eller fick upp...
Så lösningen är att byta till oxygenOS ? eller att ändra mina APN profiler ? har föröskt med APN profilerna i flera veckor men inte lyckats få...
Jag har också mycket problem med tele2 på min oneplus one! Ingen som hittat en bra lösning än? jag kan varken ta emot eller skicka mms samt...
Attans! äsch jag hade ändå gissat på orange
Om någon har en invite som ligger och skräpar så tar jag gärna emot! :) kommer försöka hålla koll på tråden också om någon har.