Separate names with a comma.
Hittade ej Pcsuite i telefonen men jag laddade ner LG Mobile update och det funkade klockrent :D kör nu 2.2 ver10d vilket jag antar är det...
jag har iaf lyckats unroota telefonen, men när jag klickar på update och sen laddar den ner uppdateringen men när den väl ska installera får jag...
Hej! Jag kör nu Lgs orginal stock room, den är rootad. Jag rootade den med något annat än superoneclick. körde något för Mac datorer. Nu...
2.3 släpps om 1 månad Sent from my LG-P990 using Tapatalk
tjena, Jag undrar om det finns något program som sätter på Led-lampan för kameran, så att man kan använda den som en vanlig "ficklampa" ? Hade...
okej låter nice, men hur blir de med alla program som är installerade som enbart är för rootade telefoner? försvinner de eller e de bara o unroota...
Tjena, Jag har då en rootad Optimus 2x och har inte uppdaterat mjukvaran, såg precis att jag kan uppdatera, men min fråga är om jag kan göra...
Jag har försökt flasha in zipp filen men den misslyckas bara =(
tjena, Jag äger en Lg Optimus 2x och har precis återställt min telefon från cyanogenmod 7 till orginalrom då cm7 buggade lite för mkt för min...
Hej, Jag har precis rootat min Optimus 2x och undrar hur man installerar DSP Manager för ljudet e värdelöst på LG
Tjena! Jag har nu tröttnat på att vänta på en jävla 2.1 uppdatering o har därför rootat min telefon nu. Jag la in en MoDaCo 1.5 rom (vilket jag...
tjena tjena, jag tänkte oxå roota min hero och lägg in någon rome och det verkar luta sig mot SenseHero men jag undrar vilken man ska satsa på,...
tack så jätte mkt !!!
Tjena, Satt precis o pillade på HTC Legend, skärmen på den slocknar när man pratar i tel och tänds till sen så fort man tar den en bit ifrån...
jag måste faktiskt hålla med hoffarn , inte hittat någon komplett Rom ute som är felfri. Samt att man inte hittat någon fullständig guide som...
robban87: tack så jätte mkt för hjälpen, en liten fråga bara. om jag laddar ner launcher2 för att installera på min hero via astro, måste jag...
okej då , ska bli intressant o se när det släpps då =) ! tack för hjälpen!!
hmm detta fick jag i svar av htc själva "New Response From [ Bjorn (Nordics Support (Tech)) ] Jag kan hålla med om att det är trist att vi inte...
ingen? :(
Tjena, Jag e ganska ny i Android världen och äger för tillfället en htc hero och tänkte senare när man uppdaterat till 2.1 att försöka fixa...