Separate names with a comma.
Åhh kan det inte bara bli 29:e snart!
Verkar ju trevligt. 10 tum känns ju så fjuttigt Men är det en liten korean som skrivit texten på första länken? Kändes som att texten matats...
En note är ju nästan lika stor som 7.7 :p
Lånar tråden för en fråga om att byta display. Bytte display och den är nice and dandy men kameran funkar inte när man sätter på bakstycket. Utan...
Hittade manualen och det krävdes bara 8 sekunder :) men känns ju lite b att hela touchdisplayen hänger sig
Inga oljefläcksproblem här men däremot så verkar jag inte kunna kommunicera med skärmen så nu får jag vänta ut den tills batteriet är slut, det är...
usbadaptern låg innutilådan så om du köper den från Telia borde den väl ingå. Har äntligen fått min idag, fick påminnelse sms att den låg på...
Jag tänkte mer på oss som har varit med under hela resan och bokat om till vit platta. Det verkar ju röra på sig lite iaf, om jag har tur så...
Snyggt att vi postar samma svar samtidigt :) När man har fått simkort hur länge måste man vänta på plattan då? Fick i måndags och har ännu inte...
Som tidigare har skrivits i tråden så är den väl alltid i lager på natten, buggigt lagersystem.
Ja usch ja. Det var ju skitkul typ fem samtal. Sen dess har jag nog aldrig använt videosamtal. Var väl då precis i skarven när wapsidor var hett....
Jag mailade också att jag ville byta men fick inte heller något svar på det så jag ringde idag och min skulle skickas idag.
Ringde för första gången supporten idag och kollade så att mitt byte har gått igenom och det verkade som att dom skulle skicka den ikväll. Han lät...
kösystem verkar ju inte direkt fungera föra Telia. Sinnessjukt att dom inte erbjöd dom som beställt tidigt en chans att få en vit istället...
Första luren var en Nokia, riktig tegelsten som hade plats med 7 tecken i displayen och bara kunde skicka sms med stora tecken. sen var det...
Fick även jag sms om att svarta skulle jag kunna få någon gång i augusti, eventuellt. Så mycket för "enbart hos Telia". Stod och fingrade på en...
Samsung Galaxy S II men det är väl väldigt individuellt vilken som är bäst för dig. Ungefär som att köpa bil
Fick det här som svar från Samsung....
Har enbart fått ett mail om att den är slut och att dom inte vet när den kommer. Har inte fått något erbjudande om att få vit istället. Deras...
Jag ska också ta och maila dom, det kan ju inte vara meningen att man ska få plattan på samma gång som andra butiker om dom är exklusiva.
När stämningshärvan mellan Apple och Samsung är över kanske Samsung säljer lite dyrare komponenter till Apple :)
Någon som vill invita mig? [email protected] ?
Gör ju inte att man längtar mindre.
Tycker det händer rätt ofta på prisjakt att det finns två av samma vara men då luskar man rätt snabbt ut vilken som är rätt med tanke på att det...
Mediamarkt har ju med den i sitt annonsblad den här veckan utan att skriva ett visst releasedatum. Känns ju väldigt exklusivt att få sin...
Efter att ha skrivit i facebook tråden fick jag idag äntligen ett livstecken från Telia. Jag fick ett mail där det står att dom inte vet när dom...
Har väl hänt att man startat fel någon gång men inget som skulle göra att jag undviker telefonen
Det värsta är ju tystnaden. Att dom inte skickar ut meddelande till dom som har beställt eller åtminstone skriver något på sidan. Enda...