Separate names with a comma.
Tycker det här är fantastiskt jävla otroligt, hur lätt det är att överstiga den här "minnet är fullt"-gränsen. Jag kom jättesnabbt upp i för...
Fick svar idag från Skånetrafiken Låter ju inte jättepositivt, men jag tror att ju mer press det läggs på dom ju mer ser dom att det är allvar.
Har också skickat mejl och efterfrågat app nu. Hoppas att det kan ge effekt att fler ligger på...
Jag har försökt ladda ner skånetrafikens "mina resor" i mobilen. Det gör man enkelt genom deras hemsida genom att skicka en länk till sin mobil...
Det här med att streama musik i mobilen är ju en väldigt eftertraktad grej av många. Vilken tjänst är egentligen bäst? Jag gillar spotify i...
När jag får meddelanden så visas det ju en ikon i övre listen på skärmen, tills att jag öppnat meddelandena jag fått. Men ibland så stannar ikonen...
Men vad innebär det här för oss Hero-användare då? Och när kommer vi att kunna uppdatera till Android 2.1?
SJUKT bra app! Tack så mycket till utvecklarna! Ni är grymma! Jag saknar dock att kunna sortera sökningar/listor efter pris/betyg och annat....
jag gillar touch-facebook. Dock funkar det ju inte att se folks kommentarer på foton då. Det är riktigt kasst. I så fall får man använda facebook...
Försökte också att skanna streckkoden, men då hittade min telefon ändå ingen app...