Separate names with a comma.
behöver ha hjälp ! ungefär 2ggr om dagen dagen går telefonen över till kernel panic upload mode. varför?. har aldrig rotat eller flashat luren...
Skulle vara roligt att få lite tips på vad ni har för signaler :)
När någon du känner ringer dig men du är upptagen kan du sända dem ett på förhand färdigskrivet sms om att du är upptagen, färdiga mallar finns,...
Satans skit telefon. samma fel :-(
har ett gött störande problem. De ja ringer kan inte höra mig, men jag hör dom. provade att slå på högtalaren och då funkar det. men hur kul är...
Löste sig original sms klienten hade nollställt meddelande centralnumret. om det händer er prova att slå in nummer; +46735480000
Kan inte skicka sms. men jag kan ta emot. jag kan även ringa och ta emot samtal. Använder handcent. har 3 som operatör. Tacksam för svar
Jag loggas ut från Lattiude ca 3-4ggr om dagen. Måste uppdatera ibland hjälper det inte utan jag måste in i google maps och uppdara där. Någon...
för er som inte fått den än gå in på denna sida Download: New Android Market Version 3.1.3 – New +1 Button and PIN Protection for Purchases -...
Hur stänger man av orginal medelande klienten?. Har planer på att byta till handcent.
Någon mer som inte får kontakt med hörlurarna. Köpte telefonen häromdagen och skulle prova fm radion, men då kom det upp att ja ska ansluta...
Den länken verkar vara död. någon som kan hjälpa mig...:cry:
Jag har inte heller fått någon uppdatering....
tryck in lurknappen i ca 3sek på mv600:an och välj telefonen, hade samma problem när jag kopplade ihop 600:an med ps3:an
Är det någon som har rootat sin DHD. funderar på att göra det. funkar samma root som till vanliga desire. ni får uräkta ja är nybörjare....