Separate names with a comma.
Intressant att en del av er upplever att batteriet drar mer ström än tidigare. Jag upplever nämligen den totala motsatsen! Känns som en ny mobil...
Edge: använder mig av https://market.android.com/details?id=alei.switchpro&feature=search_result där finns det en funktion för ScreenAlwaysOn....
"Android är för öppet". Jo. På riktigt.
HTC Sense buggade mkt för mig innan 2.3. Körde med det helt avstängt för uppdateringar för att det inte skulle stå och synka konstant.
Gällande batteriet är det onekligen inte bara själva handhavandet som avgör hur mkt som går åt. Vissa appar drar uppenbart mkt mer än andra. Körde...
Indeed.
Håller inte med om batteriet. Verkar räcka bra mycket bättre nu. För er som tycker det är sämre, kanske kolla ljusstyrkan på skärmen? Märkte en...
Vad är det för nya kamerafunktioner?
Håller med, batteritiden verkar bättre. Enligt vad jag läst skall ju Gingerbread ha bättre programhantering än Froyo så det kanske är det som syns...
Tycker det verkar som att batteriet håller mycket bättre än innan. Något för tidigt att säga det egentligen. Men stämmer det så är det en sjukt...