Separate names with a comma.
Enligt Android Community så är det följande fixar/rättningar som gjorts: Today ASUS is rolling out an update to the Transformer Prime TF201...
Den ska, iallafall enligt denna artikel, inte bara stödja 64GB micro SD, utan även 2TB SDxC i tangentbordet. Fast idag finns det "bara" 256GB.......
Fasiken, Asus gör det inte lättare direkt, var precis på väg att boka en platta. androidandme.co...
Såg alldeles nyss att den dykt upp på CDON men med leveransdatum 1 februari :-(
Fixat!
Fixat, larlin
Nikr, du har en till inbjudan på väg....
ThygOd, du har helt rätt och jag hade helt fel! Det behövs fortfarande invites.... Dumt ...
En fråga: Behövs det verkligen invites numer? Om jag går in på google+ med en webbläsare där jag inte tidigare använd google+ så verkar det som...
Hej Finns det någon vänlig själ som kan ge mig en inbjudan? pergabrielson (at) gmail . com
Jag använder GeoBeagle för att hitta kontrollerna för hittaut.nu. Det den saknar är att registrera kontroller, men då kommer kameran väl till pass.
Det finns uppenbarligen en funktion, (a.k.a. bugg) i spelet som gör att man kan låsa upp de låsta "världarna", se på Android police
Uppdateringen finns nu som FOTA. The new Software number will be 2.10.405.2 Update Information: 1.Android OS update patch 2.Enhanced multi inbox...
Jag tycker detta är så bra. Det ger inte bara en massa välförtjänta cred till JDS (om jag inte minns fel så är det fler som hjälpt till med...
Prova DrunkBlocker ...
Jag tog och skrev till supporten och fick svar (otroligt snabbt svarat på HTC!): "Hej, Vi har fått rapporter om detta och håller för tillfället...
Jag har oxå haft strul med FM radion senaste dagarna. Två gånger har jag inte lyckats stänga av FM radion och då dragit ut hörlurarna. Båda...
Jag hade samma problem och efter lite googling på problemet visade det sig att det är Locale som ställer till det på min Desire. Efter...