Separate names with a comma.
Japp såg också den annonsen på ebay, och verkar vara korrekt modell också.. men vill helst köpa direkt från en butik, men det är kanske för...
det var ju lite tråkigt.. är det någon som har hittat någonstans att beställa den än? kollat runt lite och verkar inte hitta den
Kan inte hitta någon operatör som kör LTE band 40 i Sverige, dock så verkar det vara betydligt fler band på E6683 modellen. Det är några som kör...
Är också väldigt sugen på en Z5 dual, mailade precis expansys och fråga om de kommer sälja den. verkar inte som den får lov att säljas i Sverige....
har en invite över ifall någon är sugen pm i så fall.
har en invite som går ut snart, någon som är intresserad? skicka pm först till kvarn
fint, ska återställa min till stock imorgon tror jag. Har haft rätt mycket problem med att min One tappar kontakt med Sim-kortet så den skall in...
Ska jag vara helt ärlig så körde jag bara stock romen 1 dag, jag ville verkligen ha sweep2wake kerneln, passade även då på att slänga in en rom ;)...
Ja precis, menade APN inställningar. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2182823 där är länken. tror dock att du redan kör...
Precis, det kommer stå Re-Locked istället för Unlocked/Locked.. Jag har inte haft några problem med LTE än sålänge iaf. Kollat så du har rätt...
Menyraden är borta men vet inte om det är Romen eller kerneln som tog bort det, för tror Romen aktiverar "hold back for menu" grejen som ligger i...
Vet faktiskt inte om man kan köra en annan kernel på original romen, så länge du har rootat din telefon borde det gå men är inte säker har aldrig...
Jag beställde en exakt likadan, tror till och med från samma säljare. Fick hem den idag Är precis den går in på längden men antar att det är...
Körde in romen Android Revolution 7.2 igår kväll Samt la jag in Bulletproof 1.5 kernel så jag fick sweep2wake & mappat upp htc loggan till meny....
väntar på leverans från halebop, de har uppdaterat på posten nu Händelser 2013-04-28 18:10 Jönköping Sorterad 2013-04-26 09:32 Posten...
Ganska säker på att man får ett Kolli-ID av posten redan när man beställer frakten, så borde finnas redan.. kan vara så att de väntar med att...
Orderdatum: 2013-03-15 Orderstatus: Hos Posten från halebop fast det är väll bara att de har lämnat det till posten så får den på måndag antar...
snacka precis med halebop support, de skulle få in den i slutet på april så slutet på veckan/början på nästa.. Fick också reda på att jag hade kö...