Separate names with a comma.
Jag är nu inne på mitt tredje, och är VÄLDIGT tacksam för att jag köpt dom på Dustin, som är urproffsiga på att låta mig returnera trasiga grejer...
Hej! Av okänd anledning har kalendern i min Hero helt plötsligt slutat ge notifications, jag sätter reminders på events, men inget händer....
Intressant nog går det nu att göra med Dolphin! Jag har testat rätt många gånger, med alla tre webbläsarna, kanske har Googles loggar upptäckt att...
Ah, just det, det skulle jag ju förstås ha kläckt ur mig också... Det är helt korrekt uppfattat att jag ju använder Google Calendar som en "Att...
Vill förresten tillägga att lösningen "kopiera bara texten i eventet till ett nytt event och ta bort det gamla" inte är en jättebra lösning,...
I Google Calendar (webbversionen) har jag lagt upp en specifik kalender jag kallar "Gjort", och där lägger jag saker som jag gjort. Min vanliga...
Jag beställde i helgen ett bluetooth-headset. Mitt RC E100 funkade i ett par dygn, sen har det bara funkat som hörlurar och mikrofon; dvs inga...
Av en ren slump upptäckte jag att TuneWiki hade inställningar för att använda play/pause-knappen på headsetet, och när jag avinstallerade TuneWiki...
Ajdå. Då är väl mitt helt enkelt trasigt eller nåt. Tack för svar!
Hur funkade det sen? Jag köpte precis en Hero med ett RC E100, och visst får jag ljud, och jag kan ändra volym och dom röda och gröna lurknapparna...