Separate names with a comma.
Hm. Fick samma problem idag igen, dock med internet.telenor.se (utan något annat ifyllt). Nu återställde jag till standardinställningar och nu...
Nemas problemas änna! Ja, något måste de ju ha gjort eftersom det verkar ha drabbat många. Borde ju dessutom vara flera som går runt där ute med...
Oj sorry! Trodde tråden skulle självdö eftersom det inte var någon aktivitet tidigare. Såhär gick det till: Först skickade jag ett mail till HTC...
Efter flertalet kontakter med både Telenor och HTC med fabriksåterställningar, uppdatering av radio, ny rom, borttagning av proxy och...
Jag blir halvt galen. När jag slår på 3G (eller kryssar ur "Använd endast 2G-nätv.") så hinner jag hämta en halv hemsida ungefär innan det bara...
Nope, Telenor hade inte haft några driftstörningar i GBG på senaste. Kundservice tyckte att jag skulle testa och byta sim-kort eller telefon för...
Tja! Har hänt något skumt (eller så är jag bara en sån dära noob) med min Hero. Häromdagen när jag skulle lyssna på spotify så gick spotify...