Separate names with a comma.
den har det.
Jag får inte vanliga röstsamtal att funka i ROMen av m0tter men hans kernel funkar bra med Embryo 6 och 7. Tyvärr har jag inte fått igång wifi i...
Ja de skulle man kunna säga. TWRP - team win recovery project är en recovery linknande Clockworkmod. Från deras hemsida: "We started from the...
Flashade telias 4.0.4, rootade och tog bort telia appen igår kväll. Känns skönt med officiell, debloatad ICS men det flyter på lite smårisigt...
tja! har du möjlighet att lägga upp Dreamkernel 1.7.1 någonstans? Det ser ut som att team skyfires sida ligger nere. tack
Det är bara posten på forumet som säger det. Det va en på tele2 teknisksupport som kom fram till det efter enligt honom en halv dags grävande....
Jag har pratat med både samsung och tele2 idag. Samsung säger ingenting. Tele2 säger att det kommer dröja max två veckor till pga att samsung...
Det framgick inte.
Jag använder CWM v5.0.2.6 och det går bra att flasha senaste CM10 från 10/10 Flashar från externa sd-kortet
CWM stödjer inte vår lur (i9210) officiellt så vi är tvungna att flasha cwm recovery via odin. Det ska finnas länkar till rätt recovery och odin...
Så är det enligt Tele2
Senast innan Torsdag 25/10 enligt vad Tele2 blivit lovade av Samsung.
Jag har flashat den senaste av de som ligger på samfirmware och det är den som tele2 skickar sina telefoner med. Så nej det hjälper inte att...
Hm det verkar konstigt att den hamnar i loopi recoveryn. Det är inget jag råkat ut för. Jag vet att det kan va problem att wipe cache i vissa fall...
Flasha CWM recovery igen från odin så kan du göra en restore om du har. Jag slänger upp en zip med ett par recovery images som jag använder och...
Jag har kört Embryo 5.2 fram tills igår då jag bytte till CM10. Hade en random reboot igår men ingen idag. Ljudet verkar funkar bra också. Jag kör...
Jag fick en del konstiga fel när jag flashade CM10 första gångerna. Det gick bra att flasha och allt bootade fint men första gången fick jag...
Nu finns det versioner av CM9 och CM10 samt en ny TWRP-recovery. Jag har inte testat något än men det mesta sägs funka. Tänkte ge mig på CM10...
Bättre :)
4g verkar inte funka trots att det står 4g i statusbaren hela tiden dessutom va Galaxy s3 launchern inte helt stabil för mig så jag tog bort den...
Kommer inte ihåg om jag körde superwipe. Jag kom från "update-cm-9-20120602-SNAPSHOT-skyrocket--lartbuild-signed" och hade kört superwipe innan...
Nu funkar ICS med knappar och samtal. Några har gjort en kernel till i9210T som även funkar till våra i9210. Jag flashade Embryo 5.0 i morse och...
Kolla här! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1593061&page=40 Jag vet inte om allt funkar men jag kan i alla falla boota ICS...
vilken recovery använder du RabaHiff för att få cm9 att boota? för mig loopar bara bootanimationen.
störiga ljud Ljudet när man sätter i laddaren är Charger_connection.ogg i system/media/audio/ui/ Ljudet när den laddat klart är...
g+ Om det forfarande finns möjlighet att lägg till fler skulle jag uppskatta en invite. edit: tack så mycket! =)