Separate names with a comma.
Hur bra håller era batterier? I början höll det ca 24h nu får jag ladda den ca 2-3ggr dagligen har lagt alla appar så de ej körs i bakgrunden och...
hur kan man få veta om mobilen är operatörslås eller ej ? :)
du vet inte hur man flyttar filer tex bilder o sånt till minnes kortet på s2 lte:n? :)
de finns inte nån som skulle kunna c+vara snäll o berätta hurman ska göra för att få över bilder o kontakter o ect?
vad behöver man göra när man ska byta från en mobil till en iphone 4? går det bara o byta rakt av o stoppa in simkortet eller måste mobilen om...
hej jag funderar på att byta min lte mot en galaxy note funkar det o bara stoppa i 4g sim kortet i note:en eller måste jag fixa helt nytt sim kort?
det är till eu modellen :) nån som har lust eller vill/kan beställa hem o prova o kanske sälja vidare? :P
teknikmagasinet har copter skärmskydd till lte:en
varför ha 4g aktiverat hela tiden? 4g har ingen röstkanal
de har jag tyvärr inte provat för läste på mycket innan jag fick hem den så jag kunde ställa in så att 4g endast aktiveras när man går ut på nätet...
min klarar utan problem en hel dag men installerade dom apparna för att jag ville att den skulle hålla längre o batteriet håller mer än en halv...
verkar som att nästan alla som har köpt samsung galaxy s2 lte av tele2 med maxi 4g har/haft problem med den men min har alldrig krånglat o batteri...
tele2 har inte slutat sälja den den ligger under maxi 4g i listan abbonemang.
hej är ny här på forumet o har nyligen köpt en samsung galaxy s2 lte med tele2 abbet maxi 4g men nu är det så att den har ett par appar i...