Separate names with a comma.
tjoho äntligen! Nått man ska tänka på innan uppdatering? Riskerar man att bli av med något, appar, bilder, annat? Hur backupar man smidigast?...
låter ju lovande att uppdatering är på gång:) Men jag är riktig noob, hur hittar jag uppdatering via kies? Har tele2 så det är ju ingen brådska...
vad är CM10? Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2
Okej, kan kanske vara värt ett försök... Men kundnr här man ju inte... Får väl klura på hur man ska göra..... Skickat från min GT-I9210 via...
Hur går man tillväga? Är det inte via återförsäljaren, phonehouse för mig, man måste gå? Hade ju varit smidigt att vända sig direkt till...
Funderar oxå på att försöka skicka in den. Är hur stökigt som helst, fortfarande både mms o sms som inte kommer fram, en del sms kommer aldrig......
Inget nytt om uppdatering av luren för att lösa problemet? Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2
väldigt irriterande.... Sambon lur gör likadant... Ingen som kan förklara? Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2
kan det ha något med java el liknande att göra? Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2
Har en fråga, på en del sidor, ex Aftonbladets app, visar min lur inte alltid bilderna.... De som ligger på framsidan laddas men klickar jag in...
hm har nu haft 4g igång ett tag och det har funkar okej, MEN mms är det fortfarande ibland svårt att både ta emot och skicka..... Några fler...
kan det var något med apn? Ställde tillbaka till automatiskt 4g(*#2263#) och plötsligt går det i stort sett utan problem.... Men jag hade kvar...
verkar inte vara så enkelt att det bara är wifi som stör... Provat lite utan wifi och mms går inte iväg ändå.... Några förslag?Kan det vara någon...
hm, kan det vara wifi som stör? Krutet är att jag behöver wifi på hemma eftersom teckningen kan vara sådär.... Skickat från min GT-I9210 via...
Någon mer som har problem att skicka och ta emot mms? Får jag ett mms kommer ett medd och en text typ "ladda ner" men det går inte att ladda ner...
ah nu gick det, inte så hemma på sånt här.... Men om jag fattar rätt så är 4g bortvalt genom detta även om det i inställningar fortfarande står...
hm får bara den"kan inte bearbeta begäran" vid #2263#..... Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2
längre bak i tråden står om att lägga in ett 3g apn, har det hjälpt någon? Har tele2, vilka uppgifter ska in var? Jag kan inte välja 3g/gsm,...
Hm, fattade inte vad du menade, trodde jag kostat i "allmänt".... Nån moderater som vill flytta? Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2
Okej, kan ju vara värt ett försök! Fler idéer? Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2
Fick hem skal och skärmskydd till min S2 LTE igår, men lyckades så klart få smuts på "insidan" av skärmskyddet innan jag fick på det... Är det...