Separate names with a comma.
Jag menar att den kan bära på organsvikt ungefär, vi kan inte se det på utsidan men att telefonen kommer tvärdö ändå! ifall den skadade skärmen...
Det slutade ändå såhär för Xiomi Redme Bedöm om det rör sig om skadad skärm enbart så jag misstänker att fröken AI (fröken UR) frågan inte kommer...
Vilken tror ni av dessa 2 telefoner xiaomi-redmi-note-7 ovan som är nersläckt & enbart kan visa denna synliga mittenstapel eller Alcatel 1 (täta...
Det funkade inte att deaktivera google assistant, jag behöver flera tips
Det existerar inga 3 dots, utan du kan däremot klicak på ditt google konto https://www.androidpolice.com/how-to-disable-google-assistant/ jag...
Nu har jag kollat [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=O5vQAgApP7Y Allmänt (inga relevanta inställningar) Syn Talkback är avaktiverat...
Lite för ofta väcks jag av en obekant kvinnoröst som jag inte bett om "Klockan är blablabla" det är ingen oväntad flickvän eller hemsläp det...
Telefonen blockerar sms från detta nummer, men inte inkommande samtal från samma nummer, vilken idiot, det är inställt på blockera samtal & sms i...
Blockeringen har slutat funka nu av oklar anledning, allt började med att idioten började blockera det här numret under tidpunkterna på dygnet...
Jag kom på en sak, jag reagerar för att det här skedde över 2 telefoner, det började visa Tre på Alcatel helt utan vidare, sedan bytte jag telefon...
Okay, jag får väl tro dig då, det gick faktiskt att ringa ett annat civilist nummer idag där signalen gick fram, så det måste vara den här...
Ja det var där, och det står 3 Den infon borde räcka för att inför Hallon driva ett fall om att min telefon försöker ringa 3's nät varför tutet...
Ja, det vare en formulering du gjorde rörande supportappen som jag missförstod som att du skulle ha en annan telefon och att det inte var relevant...
Kanske det, orkar inte leta i online manualen då den är kass, allt ska tydligen ha en inställning, istället för att tillverkaren bestämmer åt...
Det ska vara tut i luren till privatpersoner, jag har inte så många att välja på ;) och testa detta, företag däremot har sällan tut före...
Vad har du för telefon då som du skrivit på svenska till? har du kina telefon? har du rentav Xiomi? Jag tänker definit anmäla att jag inte får...
Och det här rör sig om en helt vanlig privatperson där jag inte längre hör ljudet, på Alcatel 1 för några veckor sedan hördes tut till den...
Den appen finns faktiskt i min också, man kan lämna rapporten, men har du fått återkoppling inuti själva appen? Hur ska man veta vilket språk man...
Vad skulle den appen kunna heta? det är inget som sådan app installerad by deafult på min 1 vecka gamla operativsystems installation, det var allt...
Hittade inställningen, tack för det Televerket
Det funkade mycket riktigt, så det tackar vi för, en annan kul grej är att när du försöker ringa den blockerade personens nummer så hörs ingen...
Nu har jag ändrat i kontakter så att numret heter +46, detta översätts inuti blocklistan till 4670 (riktnumret) osv, vi får se imorgon om...
Har du exakt samma telefonmodell? så hur tryckte du? för att lägga till +46 "Jag, telefonen använder Googles telefon,sms app mm" Jag fattar inte...
Att ringsignalen hörs, vid en riktig blockering på andra androider så står det "vidarekopplar samtal" men sedan hände ingenting mer som sig bör,...
Mitt problem är att jag har en splitterny Xiomi redmi note 7 Miui 12.5 stabil där jag lagt till ett nummer till blockeringslistan men den här...
Men om den aldrig har laddats någonsin av användaren, så borde det väl inte vara ett problem att ladda den 5 år senare bara för att den legat...
Är Pixel inte en sydostasiatisk telefon också? för jag tänker mig att du är kritisk till det konceptet & att detta är vad som leder till ej...
Nej jag tänker att användaren kanske har köpt den för bara något år sedan och att den således kanske inte legat länge oöppnad i garderoben
Och vad är det som säger att säljaren köpte den 2019 och sedan låtit den ligga?, det kan ju vara ett ganska modernt felköp ochså, detta ska jag...
Jag fick en på 6 gb Xiaomi Redmi Note 7 för under 1000 kr obruten förpackning på Tradera Så det är den vi tillsammans allihop kommer att få...
Jag ska ju köpa en ny telefon med lite hjälp från er, du får väl hacka i dig dock att det bara inte blir en 6 gb ram för min del ;)
Orginalposter? jaha är det jag det Jag vet inte vad en 3G är för nått, hur Folkig blev jag nu?
Men mäster Asawi är betydlig liberalare än du & anser att det för mig kan funka med 4 gb ram Snacka inte skit om min Alcatel 1 (2 gb ram) förövrigt
Vad betyder burner? Inte begagnat under tusenlappen, du menar oanvänd oöppnad förpackning för under tusenlappen! Tack för tipset om att 4 gb kan...
Ni har kanske läst vad jag kommit fram till i spinoffen till den här hastigt avlidna tråden Hur flashar man en uppdatering via USB så nu kan jag...
Du antar, men det låter samtidigt trovärdigt Finns inga risker när det handlar om smartphones, eller......jag kan erkänna att jag inte kan...
Igen har nånsin gjort en flash uppdatering av en android? som igenkänner nått mönster?
Här ser ni en gammal Xperia telefon som jag av misstag råkade uppdatera till senaste versionen E5603_30.2.A.2.1 som gjorde en sak sämre Download...
Jag ska bara testa den här sista saken innan jag köper ny telefon, om flash rollback kommer få Xperian att igenkänna SIM, det är ingen maskinellt...
Just därför behåller jag den gärna lite till för att den inte är så trasig, horisontella ränderna på skärmen skapar dock det lilla problemet att...