Separate names with a comma.
Esr använt en ggr Clearcase helt nytt Katten helt nytt 120:- ink frakt. Landar på typ 150:- totalt ink frakt Säljes endast i ett stycke.
Du måste ha priser eller startbud
Jag har använt både Nordea och Swedbank på v3 utan problem så vet ej varför du ej fick till det.
Det kan jag hålla med om ofta det blir relativt låga bud men också upp till TS att ta emot det eller ej.
När slutar budgivningen. Har förmodligen en som tar den för utsatt pris men kan ej ge svar först i morgon bitti.
Bjuder någon 2300:- för den så ta det direkt. Det är en 128gb eller?
Du behöver ha ett startbud på annonsen.
Hade grym batteri tid på v3 så v5 tror jag knappast vara sämre
Skulle ta V5 framför samsung av fler anledningar. Bättre batteri, gillar formatet mer på v5 samt även gränssnittet är bra på honor. Samt från vad...
Sålda till @xbjorne
Inköpta 15/3/25 och kanske använda max 10ggr. Alla pluppar oanvända samt Ladd kabel med. Finns några micro repor på skalet men det blir direkt...
Hade nog hellre föredragit N5 framför v5. Gillar oppo mer än honor. Kamerorna verkar vara najs på honor det lilla man sett men gillar mer den...
Vad begär du för den?
Pris på lurarna samt kan du skicka bilder på skicket?
Hur gammal är luren samt skicket på den?
Söker en Android för absolut max 5k vad finns? Skall vara i mycket gott skick och gärna komplett med kartong osv men inget krav.
Se mitt pm :)
Säljer en 12 mini 128gb i riktigt bra skick endast några microskopisk hairline på displayen samt två pytte små märken på den. Se bilder. Samma...
Ok väntar på svar från honom. Tror dom är ute och livsnjuter av fin vädret :cool: Återkommer när jag fått tag på han. Är det någon innan som vill...
LOL gick av farten bättre sent än aldrig :cool::)
Skulle hellre ha gått på en pro. Du hade kunnat fått loss en 15 pm här på forumet i bra skick för lite mer.
Du kan radera inlägget själv :cool:
Bra för äldre människor med
Jisses alltså. Denne herre gör allt. Men en riktig skräp lur och kraftigt överprisad med
Absolut ta bort det gamla. Lite pilligt men med tålamod så blev det bra. De på Youtube finns gott om videos på detta där
Såld?
Finns anker prime kvar?
Finns denna kvar? Ska kika isåfall om en kompis kan hämta upp den.
Är 14 pm max vad du söker?
Hej gäller garantin på denna med då du fick en ny?
Blev den såld?
Såg att amazon hade bra priser på tags nu under helgen.
Vart finns denna?
Ingen aning
Synd att den ser exakt ut som 3an hoppas dom fixat vissa småsaker man ogillade på den tidigare versionen
Är folk överlag nöjda med sina x8? Hur är kamerorna efter updates som kommit
Aldrig sen den där själv..
Den är inte tåligare repas faktiskt hyfsat lött men blir inte direkt repor utan mer ska märken med en ljusare färg. Iaf min erfarenhet av den
Jag hoppas verkligen att Apple kommer med nya displayen samt större batteri och gärna snabbare laddning med.
Är det bra mottagning på denna? Haft flera olika och upplevt att dom tappar snabbt hastighet.