Separate names with a comma.
Tack alla goa för snabba o precisa svar. Fungerar kanon!!!
Det går fort på app fronten. Tror nog Intelliplan har en app planerad idagsläget. Annat vore rätt korkat. Över 75% av alla användare är på väg...
Ok, då skall jag lätt vänta till efter sommaren innan jag tittar efter ICS till min lur. Bättre stabilt än tidigt och buggit
Kan mycket väl tänka mig att det beror på att 4G inte är tillräckligt utbyggt. Tar man emot ett samtal med LTE/4G protokollet kan det inte hoppa...
jag har en sådan här telefon: Modelnr GT-I9210 Android-version 2.3.6 Basbandsversion I9210XXLB3 Grundver...
Jaså? Om du högerklickar på en youtube filmsekvens kommer det fram "About Adobe Flash Player 10.3.181.34..." Jag tror dig det är inte det ......
Har heller inga problem med att samtal bryts. Jag har Tele2 vilken operatör använder du?
Vad menas med detta kies? Om mn kör tele2 så genomför man uppdateringen hur?? Jag har en S II LTE. Är det någon som vågat sig på ICS med en...
aha, hur är det menat att man skall göra när man tar en skärmdump? Har aldrig gjort det än men önskar veta ...
4.0 Ice Cream Sandwich till Samsung Galaxy II LTE? Ä det någon som testat och kan avge ett referat hur det gick?
Nejdå. Min S II LTE har fungerat klockrent från dag ett både att ringa och surfa i 4G. Bor dock i Stockholm och fick ett nytt special SIM-kort att...
Varför är flash på väg att dö ut? Är inte filmerna i youtube gjorda i flash? Vad skall flash bytas ut till för nått?
Nu har jag en app installerad som bara heter E-post och en som heter K-9 E-post. Då har jag Andriod kontroll över 2 av mina 10 epost lådor. Hur...
Jag gillar min android skarpt. Så pass att jag tänker skippa min laptop och bara använda min android för allt jag gör Nu till min epost. Jag...