Separate names with a comma.
Jag fick precis JB på min olåsta/obrandade S3a OTA nu.
Jag kör med ett skal med ett flip cover och ett magnetlås. (Mitt förra skal hade inget lås => det gick upp i fallet och skärmen spräcktes...)...
Den koreanska varianten har en utdragbar antenn för digital-tv i övre högra hörnet. Så det beror nog på det :-) Sent from my SHV-E210K using...
Min Koreanska variant som jag köpte här har både 4 kärnor, 2GB ram och LTE, så det är möjligt. (LTE i telefonen klarar dock bara 800MHz medan...
Tack! Ska kolla in era förslag!
Strömknappen har tröttnat, nu behöver jag kunna öppna och stänga skärmen med andra mjukvarustyrda tryckknappar. Alternativt en skärmsläckare som...
Samma här. Stängde av brusreducering och nu har ingen klagat.
Under ett samtal kan du klicka på Menu och få upp några alternativ, varav ett är brusreduceringen.
Kan man koppla in en USB-hub i den och sedan mus+tangentbord i hubben? Funkar det?
Väntar med spänning på resultatet!
Jag har det inte på min iaf...
Jag har också det här problemet. Flera personer har klagat på att jag försvinner ibland. Det verkar dock gå upp och ner...
Ljudkvaliteten är riktigt bra (när det funkar), och båda sidor hör varandra väldigt bra. DOCK har jag problem med att den jag pratar med klagar på...
Jag chansar på att du använder Gmail. Isåfall startar du Gmail-appen, klickar på Menu->Settings->mailkontot du vill byta notification...
En av personerna från FB heter Kim, så antar att han blev vald där! (Men jag gissar bara :))
Exakt samma här. Dock beställde jag den 8/5.
Eller kanske ge oss alternativet att välja ett skärmskydd eller fodral istället. Då kan man välja något man verkligen har nytta av, och det kanske...
Testa att ringa på någon tid då inte så många ringer, tex en tidig morgon. Då svarade de nästan direkt för mig.
Kolla här: https://swedroid.se/forum/49168-1390-lighten-pa-elgiganten.html Elgiganten säljer den för 1390 kr just nu.
Den fanns att köpa på Elgiganten i Sickla i Stockholm i alla fall!
Det fungerade bra! Tack!