Separate names with a comma.
Hej! Jag har ett konstigt problem. Har sökt med ljus å lykta men jag hittar ingen info om detta. Jag har 3st Google konton där samtliga är...
Bland det snabbaste jag varit med om, jag beställde onsdag efter lunch. På torsdagen fick jag ett sms på lunchen att jag kunde hämta mitt paket......
Jag har inte hunnit testa så mycket men jag inbillar mig att det faktiskt flyter på bättre än innan. Även grafiken känns nu lite vassare (kan ju...
Jag följde ovan nämnda guide på modaco och det funkar... kör nu 2.2 på min Light som jag fick idag (beställd från Telia).
Äntligen! Som jag har väntat, jag gav upp och slutade kolla till slut.... =) Jag får det inte att funka. "The kernel on this device does...
Mitt hus är som ett svart hål mottagningsmässigt så därför passar det här mig perfekt. Kostnaden gör inte så stod skillnad för mig, att vara nåbar...
Ok, ingen verkar ha provat.. Så här gick jag tillväga ialla fall: 1. Skaffa ett SIP konto hos valfri operatör, jag valde www.phonzo.se 2. I...
Är det någon som har provat SIP klienten i GB i sin Nexus S? Använder Skype i vanliga fall men är klart nyfiken på att prova SIP klienten. Jag...
Hej! Kan tyvärr inte hjälpa dig men jag vet hur det känns! Klånfingrig som man är så lyckades jag sumpa chefens ca 600 kontakter och hela...
Hej alla! Tack för alla positiva kommentarer, det uppskattas verkligen! Jättekul! Intresset har varit helt sjukt, får rensa min inbox för...
Batteritiden verkar variera. Jag har stängt av allt utom uppdatering av mailen. Lite surf, lite samtal (absolut inte mycket) Ändå räcker batteriet...
Funkar tydligen i bilen oxå... ;-) [IMG]
Erfarenheten säger att man kan ändra och förbättra i alla evighet och det slutar med att det rinner ut i sanden. Därför har jag bestämt mig för...
Några bilder där jag visar upp mina fotograferingkunskaper: [IMG] Bild 1 Bild 2 Bild 3 Bild 4 Bild 5 Telefonen går inte ändå...
Om nån kan ta reda på en RAL eller NCS kod på den gröna färgen så ska vi se vad vi kan göra... ;-)
Tar lite bilder ikväll!
Den som är intresserad får nog skicka pm, blir svårt att hålla koll på forumet. /Daniel
Vita Androids... [IMG]
Det kanske ska sitta en Iphone i där istället? ;-)
Jag använder mitt gamla Nokia Headset och det funkar bra... (än så länge ialla fall). ;-)
Kabeln är "strappad", ska se om jag inte kan göra en kort video imorgon...
Får jag lov att presentera två nya kompisar: [IMG]
Om du väntar några minuter så ska jag lägga upp några bilder på den slutliga modellen (i svart). Den hänger i ugnen nu... =)
Södra....
Finns i Stockholm...
Så fort som möjligt! Värdelöst svar jag vet, men jag återkommer!
Den kommer gå att köpa! =)
Hej! Jag har också en telefon från Expansys och använder tre som operatör. Har samma inställningar och det har funkat från start! Har...
Där usb:n sticker upp går det ner en liten "flärp", där har jag satt ett buntband runt kontakten så den sitter fast. Den är lite tjockare nertill...
3D-pdf för den som vill vrida å vända lite... http://www.topsolidblog.com/wp-content/desire_stand.Pdf
Svart: [IMG]
Ja sladden syns då... [IMG]
Jo, jag tänkte det. Kan nog göra den lite kortare men det går inte för mycket då det blir en så skarp "böj" på sladden.. Ska man göra benen också...
Kunde inte låta bli, V2,0: [IMG] :)
Är det verkligen lönt att jämföra? Känns som att jämföra Duplo med Tekniklego eller nåt. Iphone gör ju sin grej bra, den är enkel å pedagogisk....
Ok, jag förstår, det blir lite mer jobb än vad jag orkar lägga ner... klistermärke kanske.. Pris... vet inte. Om tillräckligt många är...
Det går att laserskära vad du vill inkl androidloggan.
Om intresse finns så går det att få svart eller vitt. Den är laserskuren och bockas i 2mm stålplåt och pulverlackad.
Vill ha ett "aktivt" bordsställ att ha bredvid datorn båda hemma på jobbet men hittar inget vettigt. Då jag inte hittade något så fick det bli...
Hej! Jag har EU modellen och har installerat dom tre du nämnde. Jag har ju inte kollat precis överallt men det jag har sett är svenskt och...