Separate names with a comma.
Har du kollat inställningarna för hur mycket i kraft i procent(P8) som den är inställd på, kolla in manualen.
Ahh, ja där var den! Tack för det :)
Jaha, ok :) Men där hittar jag ingen "autorotera" funktion, det var därför jag försökte hitta den under inställningar
Tack, men var hittar jag "Quick toogle"?
Ny på Samsung, jag har använt sökfunktionen under inställningar men hittar inte inställningen för autorotera skärmen?
Vet inte om det här är något alternativ, men hade en liknande sådan här för några år sedan, tv:n var en 55" och den stod "lutad mot väggen"...
Nu är det ju ett tag sedan, men i början på förra året så kollade jag igenom mina Bliwa försäkringar som jag hade genom Unionen och insåg då att...
Mitt abonnemang startade någon dag före julafton, trodde att aktiveringen av VoLTE och WIFI-samtal skulle gå fortare än det tydligen gör då :)
Ok, tack men hittade inte detta i min lur. Nää någon ny lur tänker jag absolut inte köpa, det funkar ju med mitt telia kontantkort så jag avvaktar...
Ja precis, det var det jag sade till Fellos kundtjänst att med mitt Telia kontantkort så fungerar det ju, så då borde det ju fungera med Fello...
Chattade precis med Fellos kundtjänst om att VoLTE och WIFI-samtal inte kommit igång ännu för mig, och som sade då att Fello inte stödjer detta...
Vet inte om det är samma mms problem med Zenfone 8 som hos min OnePlus lur och Telenor, men jag märkte iaf att när jag hade Wifi påslaget så kunde...
Jag och några utav mina vänner har Vimla, och bokningsbekräftelserna på sms från 1177 har alltid kommit fram till oss!
Om det bara är din längd som är det som skall avgöra valet, så passar dom båda dig! Själv så valde jag Dualtron Eagle Pron pga att...
Hej alla, Har funderingar på en Zero 10 och ni som har en eller haft en sådan, vad tycker ni om denna? både positivt och negativt om den då...
Prova då TypeApp appen, den har funktionen med widget-ikon med siffra på hur många mail som inkommit! Har själva använt denna och är supernöjd
Operatör: Vimla Tid: 18:26 Ort: Upplands Väsby, Stockholm
Tack för ditt svar :) Beställde från den från Banggood, och skall nu bara lägga en beställning på lite prylar från Curios Joe sidan :cool: /Stefan
Ok, tack! vet du om tull o moms tillkommer, och om det är någon skillnad på denna från en svensksåld dito? /Stefan
Funderar på att beställa Pro 1:an på Bangggod, är det någon som hart erfarenhet av att beställa därifrån? och isåfall gick allt smidigt? och det...
Har fortfarande problem med att AA inte startar upp när jag ansluter trots att jag nedgraderat, i mobilen står det att AA är ansluten och även i...
Tack Bernard! :) Jag var inte med i betaversionen, så jag tar helt enkelt och nedgraderar AA till en äldre version och hoppa att detta löser...
Jag har samma problem med att AA inte startar, och mig veterligen så har jag inte installerat betaversionen av Google play tjänster, eller hur...
Tar gärna emot en kod, tackar!
Det är bara Waze som hamnar i nattläge vad jag än gör, i AA och Google Maps funkar dagläget normalt, har även provat att installera om Waze! Skall...
Jag har märkt något märkligt när jag kör Waze navigering via AA, så fort jag kör igång navigering så hamnar Waze i nattläge trots att jag valt...
Hej, Om jag minns rätt så berodde det på Google foto appen, jag inaktiverade den och använde en annan fotovisare istället och då slapp jag den...
Ja det är mycket märkligt att det skall ta så lång tid för Huawei att få ut uppdateringen till enheterna, speciellt eftersom vissa redan fått ut...
Ok, tack för länken då vet vi Tab S2 användare vad som gäller!
Tack för snabbt svar wenom666 Någon nackdel med att uppdatera via Firmware Finder?
Hej, Någon som vet om vi kommer att få Oreo uppdateringen till denna platta, känns som att Samsung är väldigt dålig på att uppdatera sina enheter.
Är det fler än jag som inte fått Oreo uppdateringen ännu? Förstår inte varför det skall ta sån lång tid för Huawei att få ut uppdateringen till...
Hej, Jag funderar på att beställa en ny mobiltelefon från EGlobal, men funderar lite på vad jag bör tänka på och vad det är för skillnad på...
Inga problem med uppdateringen och kunde till slut kopiera google kontot. gillar att man nu inte behöver vara beroende av mobilen i vissa lägen,...