Separate names with a comma.
Nu funkar min hjälte klockrent igen, vet inte varför, har inte gjort nått speciellt.. Konstigt..
Helt fantastiskt, och inte kan man byta in telefon heller, då ''det inte är något fel på den'' blir så förbannad.. Jag gillar verkligen den här...
Ännu värre.. Beställde ett par kontantort från både 3 och telenor, båda fungerar klockrent.. JÄVLA TELE2
DUDE! Ringde till butiken där min komomer ifrån, han sa precis samma sak till mig, fungerar fortfarande inte, var väl i fredags han sa att det...
Epic fail... eller ja "Ditt SIM-kort tillåter inte anslutning till detta nätverk"
Tjatja, jovisst har provat det mesta.. :(
Tjena, har problem med min hjälte, fungerar klockrent med TRE simkort, men inte Tele2. Tele2 kortet är sprillans nytt och fungerar utmärkt i...
HAHAHA Pratade nyss med butiken jag fått telefonen ifrån och eftersom jag bytt färg från brun till vit hade dom på nått vis lyckats spärra...
Okej, ja det är väl typiskt att något ska jävlas... men men återkommer som sagt
Okey, ja jag ska testa så får vi se hur det går, återkommer!
Jo, det verkar onekligen som tele2 och htc inte går hand i hand.. Har beställt ett gratis telenor samt 3(tre) kontant kort, för att testa om...
Så jag bör alltså skicka telefonen på rep innan jag gör något annat..? Fattar inte vad som kan gått sönder... helt sjukt..
Detta skulle möjligtvis inte kunna avhjälpas med root?
Tjena, nej har inte prövat det ännu, måste bara hitta nån som inte har Tele2.. :P men vadå är detta vanligt eller?
Har varit i kontakt med HTC:s kundtjänst men fick inget direkt vettigt svar, verkar inte bättre än att det blir in på rep...
Fortfarande samma problem, jävla skräp!
Fick ett nytt simkort idag, samma problem, ska göra en fabriksåterställning och se vart det leder.. återkommer!
Tjena. Jo visst har jag det... Hade en nokia 5800 innan och det har aldrig vart några problem, saken är den att jag gick och lade mig sen när jag...
Hej, har en HTC HERO som inte fungerar ordentligt, när jag ska koppla upp mig mot mitt nätverk (tele2) står det att mitt simkort inte tillåter...