Separate names with a comma.
Trevligt att läsa att det inte bara är jag som har problem. Är allmänt besviken på kameran i den här telefonen.
Själv så köpte jag ett skydd för baksidan ifrån Krusell, "Hard case" Fungerer helt ok, Kan dock kännas lite "hal" ibörjan.
Jag använder aldrig WiFi... Den säger bara att siten inte finns, Försöker man gå in på mobil-banken så finns inte ens den sidan..
Någon som fått Sparbanken Öresund att fungera? Får bara "connection to https://mobil-banken.se refused"
Eftersom min buggade så pass mycket som du kan läsa i inlägget ovan så kan du förstå varför jag bytte. Ingen bra erfarenhet alls av CM7. Sen att...
Tror det blir svårt att någon annan ska intyga det då det var just min telefon som strulade, CM7 på min buggade en hel del, Tex så när man lät den...
Flashade in den här igår och än så länge är jag mycket nöjd. Mycket stabilare och snabbare än CM7 var på min. Fick dock göra om min till Gen 2...
Jag har provat det men det enda jag får upp efter att jag väljer installera är "Programmet har inte installerats"
Jag skulle vilja veta hur man kan uppdatera / ta bort ROM manager eftersom jag vill köra premium.
Jag har exakt samma fel dock så kör jag 7.0.0, Extremt störigt. Så kollar man mailen t:Ex innan man drar ut laddaren på morgonen så ska man g...
Vilket sätt är det enklaste att uppdatera till 7.0.2 ifrån 7.0.0
Läser mycket om gen 2 här, Kan det vara därför min strular lite för jag kör CM7 på en gen1. Stöds inte dom eller vad är det frågan om? Fick...
Ne jag fick den med 2.1 köpte ifrån comviq vad skiljer gen 1 och 2 ?
Dum fråga, Hur vet man om man har gen 1 eller 2?
Har kört den här ROMen ett tag nu och kan säga att jag inte är imponerad. JJ RLS9 var mycket satabilare. Problemen som jag stött på är:...
Kan säga att jag löste mitt problem igår ang flashningen. Uppdaterade till senaste Clockwork och sen gick allt perfekt.
Jag fick problem när jag skulle flasha in CM7 säger Error 7 och sen avbryter den. Har provat ladda ner filen flertal gånger men samma fel!
Dock tycker jag att tidigare inlägg ang att appar startar som man inte brukat på flera veckor kan ligga igång i bakgrunden är ganska så...
Intressant film, Provade köra samma benchmark och jag fick endast 350 på min. Blev lite fundersam.
Med tanke på hur jag har provat att byta signal så känns det ganska så uppenbart. Samt att apps har oftast mindre rättigheter än systemet själv....
Det är precis det jag skrev som inte fungerade... "Jag väljer set as ringtone men inget händer" Underlättar om man läser :)
Har problem att ändra till en egen signal t:ex mp3 låt. Jag väljer set as ringtone men inget händer och provar man ringa till telefonen så är det...
Fick min blade idag, känns helt ok med tanke på priset :) Edit: Blev lite nyfiken på en sak, Det står nämligen "3G+" i baren höst upp, Vad står +...
Ja då får man hoppas att Comviq lever upp till det och levererar telefonen för pengarna har dragits nu.
jag betalade med kort direkt på sidan men inga pengar dragna än på kontot, Men jag ska ringa dom på Måndag och kolla status och om det har...
Jag beställde min i söndags och bör dyka upp på Måndag. Jag ringde till comviq för att kolla leverans men dom kopplar mig vidare till...