Separate names with a comma.
Det skulle vara intressant att veta hur många kunder telia har med S3 4G totalt. Så man vet om det är ett väldigt vanligt fel eller inte. Men det...
Den har aldrig kraschat för mig men jag ska testa TuneIn om den börjar. Så jag tackar om tipset.
Jag använder Sveriges Radios app fast jag lyssnar mest på P3.
Jag har Halebop och om jag surfar och någon ringer så hoppar den bara ner till HSPA/HSPA+. Om jag inte surfar hoppar den ner till GSM vid samtal....
Jag tror inte det finns.
Men snälla är du 3 år på riktigt? jag klagade inte på din nivå när min telefon inte funkade. För dig verkar ju världen ha gått under trots att det...
Jag är rätt säker på att jag har skrivit det i tråden redan så jag finner det ironiskt att folk pekar på mig att jag inte läser vad som skrivs...
Jag är här för att jag hade exakt samma problem men att dom löste det åt mig. Du är uppenbarligen för upprörd för att svara ordentligt på mina...
Skyddsängel? jag gick från Tele2 till halebop endast för att jag inte orkade vänta på att få min telefon efter 13 dagar av väntan. Trots det stod...
Uppmärsamhet sökande very much? Har du testat att skicka PM till Telia personen här på forumet? är nog större chans du får tag i han/henne då än...
Jag tror du skrev fel eller inte läste exakt vad jag skrev :)
Det var ju nån från telias kundtjänst som postade i den här tråden skicka ett PM till dom så får du nog ett svar.
Synd, problemet var nämligen inte telefonen utan inställningar på abonnemangen. Halebop fixade alla mina 4G problem med nån inställning från deras...
Jag kan bekräfta att det funkade för mig. Pratade med halebop dom gjorde någon magi jag startade om telefonen och nu har det funkat galant i en...
Jag är skit nöjd nu när Halebop har trixat med mitt abonnemang så att att 4G inte krånglar.
Det står ju klart och tydligt "eller Galaxy S3 4G (I9305)"
Jag fick slut på min surf idag och nu kan jag inte ringa eller skicka sms med telefonen längre :S Södra sverige? jag bor i dalarna det räknas...
Jag fick inget svar i den andra tråden så jag testar här också :) Det finns ju två olika versioner av SIII G4 i sverige behöver man ha koll på...
Jag har likadant men min lösning på problemet var att göra två APN profiler. När jag kommer ifrån ett WiFi så hoppar jag bara till den andra och...
Jag är helt ny till rooting och det här är min första smartphone innan hade jag en Eriksson från 2005 :) Bara i sverige så finns det ju två...