Separate names with a comma.
Tack för dina svar, det var lättande att höra om man nu vill ha HTC Sense på sin Magic... iaf så länge HTC inte släppt Sense officiellt till...
Följdfrågor om Sense och rootade Magic-telefoner... Tack för svaren alla. Jag har några följdfrågor med anledning av detta (hoppas det går bra,...
Sense på Magic resp. Hero, skillnad i hastighet? Okej, det verkar vara folk som har direkt motsatt uppfattning här... så för att råda bot på...
Som många nog redan vet kan man köra HTC Hero:s gränssnitt "Sense" även på Magic om man har "rootat" sin telefon. Och som jag fattar det har Hero...
Tack för ditt svar, jag återkommer till denna tråd när jag vet mera... om det är någon annan som har samma frågeställning om Hermes Versand i...
Hm... levererad var då? Till svenska Posten, eller till någon i Berlin...? Börjar isåfall att lukta bluff om det hela...
Tjena... jag har beställt på eBay från Tyskland, och säljaren skickar med ett företag som heter Hermes-Versand. De har en paketspårningsfunktion,...
Hej alla... här kommer en lurig fråga som jag inte har hittat svaret på någonstans ännu. Hur snabb är Magics skärm, dvs. hur lång tid (i...
Okej jag fattar... men omvänt då? Om man nu beställer ett 3G-kort till sin Android-telefon och börjar använda det, kan man då ta ut det SIM-kortet...
Hej alla, nu när det börjar bli dags att skaffa Android-telefon undrar jag hur jag gör med mitt SIM-kort. Jag har en gammal telefon (en...
Tack för tipset, jag hade ingen aning om att det var en variant. Men det låter ju väldigt bra, jag skall absolut titta på det! Då kan man ju få...
Tack för svaret, då är det lite klarare. Och man vill ju givetvis ha så många funktioner som möjligt, så då är ju "valet" egentligen ganska...
Hej alla... dum fråga kanske, men måste man ha ett Gmail-konto för att kunna använda en Android-telefon? Visst, Gmail är ju gratis och smidigt,...
Hej... jag håller fortfarande på att se mig för efter Android-telefon på tyska eBay, men ett problem är ju att de flesta annonsörer där endast...
Tack för era svar grabbar... jo jag kan nog tänka mig att köpa från eBay men då måste jag veta att det inte är något begagnat jag köper, utan att...
Så menar du alltså att telefonerna som säljs på tyska eBay till största delen är begagnade och uppackade av någon annan...?
Kan någon förklara varför Magic-telefonerna från eBay "bara" kostar runt 3500 SEK medans de i Sverige är runt 2000 SEK dyrare?! Är det stöldgods...
Ja jag antar att rubriken säger allt... vilken är den mest prisvärda Android-telefonen om man skall köpa den kontant, utan något abonnemang...?...
Hej killar... börjar trivs på detta forum och det ska ni ha tack för, ni är väldigt seriösa och det uppskattas... Iaf, nu är det så här att jag...
I det här nyhetsinlägget på Swedroid sägs det att man kan köpa en HTC Magic för under 3 500 SEK... men inte var. Så kan du svara på det? Var...
Du ska ha tack för svaret Manny, du verkar vara en pålitlig kille... men en sak måste ni förklara för mig grabbar... går det att byta språk i...
Då kanske det tyvärr blir en Nokia 5800 istället... tack för ditt svar mannen...
Tjena grabben... finns Android översatt till svenska överhuvudtaget? Visst, svensk ordlista finns ju tydligen till HTC Magic, och det är en...