Separate names with a comma.
Tjena! Min tjejs Galaxy Ace vägrar nu att starta. Telefonen är helt omoddad. Detta är vad som hänt: Telefonen har bettet sig märkligt, den...
Jag tror inte man behöver skicka inviten flera gånger. Har du den, så är det enligt de sidor jag läst på bara att vänta till de börjar släppa in...
nån som fått inv idag och kommit in?
Jag har också en invite, men inte kommit in än! Någon som lyckats sen igår?
HTCs E-mail app uppdaterar inte lika snabbt längre. Tidigare har alltid HTCs E-mail app uppdaterat alla mail i min lur. Men nu har Gmail appen...
Det här problemet är så lustigt! För om jag är snabb och ringer när staplarna är fulla och jag har 3G(för de sekunder dom är där innan hela...
Jag fick min DHD för 12 dagar sen. Jag har inte haft widgetsoid eller liknande program installerat. Imorse när jag vaknade så hade jag "begränsad...
Jag har samma problem nu idag! Slutade problemet upp när du fick nytt simkort? Kan man bara hämta det var som helst? Jag har ju abonnemang hos...
Kan det vara såhär!? Att när du fört över filen från datorn till telefonen så måste du också dra ur usb-sladden så SD-kortet uppdaters, kanske?...
Tjenare! Har sökt runt på forumet efter svar utan att hitta det. Jag undrar om man inte kan läsa PDF-filer som man lägger in på...