Separate names with a comma.
Tjena! Haft min N7 i några dagar nu och upptäckte ganska snart att jag har en liten röd prick på skärmen. Jag ser den bara när skärmen visar...
Kör du med en apple tv då? Eller hur funkar det? Kan du streama spotify också?
Batteritiden Min N7 är på väg hem nu. Äntligen :-) Tänkte dock höra vad ni anser om batteritiden? Hur ofta behöver man ladda den etc?
Är det någon som vet om det är någon frakt om man beställer från Google Play? En polare är i Tyskland nu och kan beställa hem till honom i...
Tack för allas input. Jag tror det kommer bli en Nexus-padda. I värsta fall får jag väl sälja den om jag inte blir nöjd. Men när jag tittat på...
OK! Ja, det är ju sant. Såg hands on-videon nu här på Swedroid och den såg ju faktiskt väldigt nice ut. Ser smidigt ut. Har inte provat på en...
Tjenare, Jag är lite sugen på den här plattan. Har sen tidigare bestämt att jag ska införskaffa någon form av platta. Närmast till hands har väl...
Äntligen fungerar det! Var tvungen att välja rätt tidszon manuellt, sen fungerade det att använda sig av automatisk hämtning. Verkar som det blir...
Fel tid Tjena! Jag har ett litet problem med tidangivelserna i Facebook-appen. Tycker det är lite märkligt, då jag tidigare hade en HTC Desire...
Fick min uppdatering för en halvtimme sen. Funkade smärtfritt. Hade wifi igång. Allt original etc. Dock inte märkt ngn skillnad än. Ngn som har en...
Bump Bumpar den här. Jag har antagligen samma problem. När jag trycker på kameraappen så blir det bara helt svart. Så får jag trycka på...
Jag förstår det! Nu är jag stekt socialt, privat och på nätet. Som Teknik-Pata skulle sagt.
Haha, är det sant? Vad i helvete. Sorry, då är det jag som gjort bort mig! Ber om ursäkt för det.
Alltså vad fan står det 2.1-update 1 för? Det står ju inte 2.2. Är jag ute och cyklar nu eller??
Vänta några minuter så ska jag ta en bild!
Vad ska jag fota då??
Fick indikationen typ för 45 minuter sen kanske. Nu är allt installerat och klart. Men fan vad irriterande att jag fixade alla mina...
Installerar nya versionen nu Tar en jävla tid på min telefon iallafall för själva installationen att bli klar! Någon annan som fått upp någon...
Sitter på en dator med helt kass skärm just nu. Så ser inte så bra på bilden på den där skalman-sidan. Blir det som en ram runt telefonen eller?...
Kanske nämnts tidigare i tråden. Men har isf missat det. Finns det något slags silikonskydd eller liknande? Ungefär som en "ram" man kan klämma...
Väntar också på 3 Beställde en lur den 12 april men har inte sett röken av någon telefon än. Är så sjukt tröttsamt nu. Sen jag råkade fimpa min...
Även fast jag lovade mig själv att aldrig mer ringa till Tre eftersom man blir så inkompetent bemött så gjorde jag ändå det idag. Fick då veta att...
Ungefär så blev det för mig också. Skulle egentligen ha varit med i första batchen. Men det fanns inget beställt enligt kundtjänsten! Har inte...
Ansluter mig till klubben Är fruktansvärt trött och besviken på de som sitter i kundtjänsten på 3 nu. Har sedan i söndags fått helt olika svar...
Trött på Tre Först var det ett jävla strul att överhuvudtaget boka telefonen. Och igår sa hon på kundtjänst att telefonen är skickad. Men har...
Vad gör din telefon i Kina? Konstig omväg :p Edit: Såg din print-screen längre bak. Den skulle visst till Kina .. Då är jag med! :)
Valde "Jag byter från Windows mobile", då jag hade har haft en HTC Diamond fram till två veckor sen ungefär. Då jag tappade den i golvet, vilket...
Det glömde jag naturligtvis att fråga. Ska ringa igen lite senare och be om det! Då följer man paketet via posten.se med hjälp av det antar jag?
Underligt! När jag pratade med dem var min telefon skickad enligt kvinnan som svarade. Och jag beställde igår. Men det är som vanligt med...
Skickad från 3 Pratade just med 3. Och de sa att min telefon ska vara skickad. Beställde den sent igår. Förlängde bef. abonnemang. Hon sa att jag...
Jag förlängde. Men jag vågar inte ringa kundtjänst igen. Är rädd att det ska ta ännu längre tid om jag börjar tjafsa. :p Nu håller jag bara...
Då är jag rökt då. Får den tidigast på fredag. Just nu hatar jag idioten som inte "kunde" förhandsboka min telefon igår. Då hade jag varit med i...
Gäller tydligen att hamna hos rätt person. Tog mig tre försök att ens kunna boka telefonen :mad: Dock sa jag till om SMS-avisering direkt. Tacka...
Ringde upp igen. Och nu är den beställd. Vilka stolpskott! Hatar att det aldrig är konsekvent när man har att göra med folk på kundtjänst. Aldrig...
Jag förstår! Som sagt, ligger ingen order för mig. Förstår ingenting. Känns som jag kommer få vänta, ja. Har som många andra väntat på...
Uttryckte mig lite felaktigt. Igår när jag skulle beställa telefonen så ringde jag "en säljare". Och han tog emot ordern. Men sa att han inte...
Hur har ni som bokat Desire via Tre gått till väga? Jag ringde till kundtjänst igår och gjorde om abonnemanget och sa att jag ville ha HTC Desire....