Separate names with a comma.
Trodde min var fixad efter flera felanmälningar hos telia samt att den varit inlämnad för dessa problem men igår missade jag samtal och fick inget...
Har fortfarande problem med min med telia. Dom ställde om den till 3g i telebutiken så att jag skulle kunna ta emot samtal under felsökningstiden...
Funkar inte att sätta på ljudlöst eftersom jag oftast har nattjour på jobbet. Funktionen att stänga av kommer kanske i nästa uppdatering?
Jag har samma problem med telia. Vissa samtal kopplas direkt till mobilsvar och när jag ska ut på nätet blir det no network. Felanmält, telia...
Undrar också, tjejen börjar bli tokig på att telefonen berättar med en signal att den är fulladdad. Hade GalaxyI9000 förut och där var det enkelt...
Tack för tipsen, har testat allt ovan förutom återställning, men det fungerar inte.
Nej, jag hittar ingen sådan inställning där..
Ställt in ljustyrkan på skärmen på ca 80%, men när jag går ut på internet så minskar ljustyrkan automatiskt till ca50%. När jag går tillbaka från...
Har den inställningen, men det hjälper inte. Tycker att det är konstigt att jag har problem både med Telias mail och en annan mailleverantör...
Har alltid haft problem med att ta emot och skicka e-post. Om jag skriver ett mail och ska skicka iväg det så går det oftast inte, telefonen står...
Astroplayer laddade jag ner, funkar kanon. Sorterar alltid kapitlen rätt (hittills) och du kan till och med lyssna på flera böcker samtidigt och...
Funkade!!!!! tack så hemskt mycket ZYXEY.
Köpte min för några veckor sedan och är nöjd med nästan allt, men tycker internet är segt ibland. Ska jag ladda en ny sida så kan det ta upp till...