Separate names with a comma.
haha... det var det ju inte. Byte av SIM-kort i butiken hjälpte. Avono-nötterna bytte nog antenn bara för att ha gjort nåt.
Jag förlitade mig på www.htcsense.com för just sms och kontakter... I värsta fall så har jag kvar kontakterna på mitt gamla SIM-kort, visserligen...
Enligt Anovos hemsida så har de bytt antenn... vilket ju förklarar mitt problem. Hoppas nu bara att det var antennglapp som var problemet.
Fick samma "problem" efter uppdateringen. Rätt irriterande, men nu är iofs min DZ återlämnad pga för tidig död. Se annan tråd här
Min vägrade lämna flygplansläget, brukar slå på det över natten för att slippa meddelandetoner och för att spara laddning. Har gjort factory...
Kort status på min; Kan hålla både i tangentbord och skärm i utfällt läge i alla riktningar utan att den fälls ihop. Lyfter jag den i skärmen i...
Försök och beställa hem en Blade från UK...
Saunalahti skickar endast till finska postadresser.
@almoust-famous: En gissning är att mobilen luras att tro att batteriets laddningsgrad är lägre än vad den är i verkligheten. Så då matar...
Blev en Desire Z ist för min del. Får jag en Blade från Finland så blir det en julklapp.
Väntar fortfarande på svar från Saunalahti om de skickar min Blade till Sverige. Har visserligen precis köpt en Desire Z men håller er uppdaterade.
Det fanns en alternativ ruta för "födelsedatum" i fall du inte har finskt personnummer (vilket jag nu råkar ha)
Samtalskostnad 0,066€/min. Maxkostnad 0,99€/dygn.
Kan kanske tjäna en hacka som Blade-förmedlare här på forumet :) Mailade precis Saunalahtis kundtjänst och frågade om de vill sälja till mig....
Väntar lite med Desire Z... Kollade på Saunalahtis erbjudande och det slutade med att jag beställde en. 117,6 € + 0,66€ x 12 mån ~= 1160 SEK + ev...
Nåja, återgår till min ursprungliga plan att köpa en Desire Z. Tänkte faktiskt göra det förra veckan när den här dök upp.
eller hur... Skulle vara kul att se hur snabbt stämningen skiftar här ifall det nu skulle visa sig att det som skickas ut ÄR 3,5 " - kapacitiv...
Ring och fråga :)
Här borde man ju kunna få svar: http://gulasidorna.eniro.se/f%C3%B6retag/zte-sweden-ab:64853794?geo_area=kista&search_word=zte
Min ska tydligen levereras i morgon, har den 256 Mb och/eller 3,2 " så blir det retur. Om jag inte bestämmer mig för att avbeställa innan dess :)