Separate names with a comma.
Missade du poängen eller var du medvetet dryg? Skäll av chefen/frugan? Jag är förvånad över att det inte finns i Sveriges tredje största stad....
Tele2 säger att mitt abonnemang har 5G men att de inte har något 5G i Malmö (som var aktuellt i ett fall). Blev helt paff. Trodde det var i vart...
Det kan inte vara nåt med telefonen då? Finns det olika typer av 5G?
Detta är helt sjukt jag kan inte skriva och fråga Tele2. Går inte att skicka meddelanden eller att maila. Har haft mitt abonnemang sedan 2006 står...
Jag har tele2, 50gb. Har inte alla abonnemang 5G? Hur sjukt är inte det? Jag behövde inte byta från 3G till 4G iaf jag har haft detta i många...
Lyckas inte få 5G med min pixel 6 pro från Gomibo. Väljer LTE trots "preferred 5G". Har tele2. Centralt, helt säkert 5G-täckning. Nån som vet...
Jag har en bokad pixel 6 pro på Inet som först skulle levereras 14/2 men nu fått nytt beräknat datum 22/4. Jag vet inte riktigt om detta är...
Har du tagit illa upp av min fråga eller missförstår jag din ton? Jag visste naturligtvis inte att det inte gick att göra utan ställde därför...
Tack men jag har själv flera olika möjliga lösningar men var ute efter en specifik lösning jag inte kunde åstadkomma. Och ingen annan heller...
Jo jag förstår att man kan göra det manuellt. Konstigt vore det annars.
Min fråga handlar om att ha två telefoner, en på jobbet och en hemma, som är identiska. Om man när man kommer hem måste manuellt spegla...
Men hur ska den sedan kontinuerligt synka med den andra?
Det är väl så det får bli. Molnbaserat så långt det går.
Nej en telefon och två simkort är helt annan funktion än vad jag eftersträvar. Varför jag vill åstadkomma detta... Flera anledningar men det är...
Trist. ☹️
Alltså detta med samma SIM fungerar faktiskt väldigt enkelt. Om du ringer till numret så ringer båda lurarna. Om du svarar i den ena slutar den...
Jag skulle vilja spegla två telefoner, alltså ha likadana SIMkort och att lagring, appar och egentligen alla aspekter av telefonerna synkar...
Nä ska vara senaste.
Gå vidare ändå.
Bra lurar, ej uppdaterat firmware än. Lite rörigt med assistent som inte kan bestämma sig för vilket språk som ska talas. Har inte haft det...
De är betydligt bättre än första iterationen. Men köp pixel buds för att du vill ha just dem. Bryr du dig främst om ljud finns bättre.
Tjena! Har inte läst hela tråden men vill bara berätta att jag använt samma teknik som tidigare för googles tyska webshop. Man går in och väljer...
Är erfaren forumanvändare sedan många år så jag vet hur det brukar gå till. Fick värdefullt tips om en app som gjorde det jag behövde så är nöjd...
Ok jag tror vi är klara här. Tack för hjälpen och ha en bra dag. Nästa gång kan du hoppa över att svara mig när jag frågar något.
Jag är besvärad därför att det tog typ tre timmar att fixa appen till hemlarmet på den nya telefonen. Tillverkaren av larmet har gjort det...
Ok jag har installerat Solid Explorer Försökt skicka med BT -> går ej Försökt skicka med mail -> går ej Laddat upp till Google drive och sedan...
Jag har inte telegram. Vet inte hur många olika appar jag behöver installera för att få över den här filen.
Jag kan inte skicka det till mig mail därför att "This message was blocked because its contents presents a potential security issue". Det...
Jag har lagt till den som en bilaga men jag får ett tomt mail. Jag har aldrig haft det problemet med några andra bilagor eller i något annat...
När jag försöker maila appen kommer det fram ett tomt mail. Tyvärr. Ser ut som att Solid Explorer inte kan fixa detta.
Mina telefoner ser varandra men kopplar ner bluetooth-förbindelsen efter fem sekunder och det går ej att skicka några filer tyvärr.
Finns 0 filer i mappen APK har 200 appar under system och 50 i user.
Problemet med detta är att jag laddar ner en app ,för att kontrollera ett larmsystem, från en tredje part. Jag hade velat kopiera över versionen...
Hur menar du? Jag tror jag skaffade den aktuella appen för cirka tre år sedan. När den nya kom vet jag inte. Mellan då och nu.
Är väl bra med gratislösning men hade egentligen velat ha nån premiumvariant för att minimera strulet. Hade lätt betalt en femhundring mot att...
Tillverkaren har ersatt appen med en ny app. Det är därför den inte finns i play store. Inte för att den inte är kompatibel. Jag är intresserad...
Powerseries Neo Go. Den finns fortfarande i Apple store. I Play Store är det istället Connect Alarm som är mycket omständlig och som jag inte vill...
Det gav otaliga träffar på diverse malware-sidor men tyvärr inget relevant.
Jag har en app som inte längre finns i Play Store på min telefon. Den följde inte med när jag bytte telefon (allt annat kom med). Hur får jag över...
Jag kan bekräfta att detta inte fungerar på min pixel 3 XL. Lösning för mig se mina tidigare inlägg.