Separate names with a comma.
Det står att det ska sluta 7/8 på Google store så jag tänkte att det inte var någon brådska.
P9p finns inte på kampanj längre och den är inte värd i närheten av ord pris så det blev ingen sån.
Jag har bara spelat nån indisk shooter och såna spel som fanns för 10 år sen så det borde vara lugnt. Jag går helst ner i storlek också, tyckte...
Befinner mig i samma sits, min s22 ultra gick sönder. Tänkte beställa en pixel 9 pro nu när dom ligger runt 8000 kr. Jag velar dock lite när det...
Jag är på jakt efter ett skal som är lite kraftigare och allra helst täcker uttaget då alla mina tidigare telefoner haft problem med att ladda pga...
Så det finns inget positivt med den? Är det ingen här som har haft en som funkat utan krångel?
Såg nu på Halebop att S2 LTE är iprincip gratis om man skaffar den nu med abonnemang. Antagligen finns det trådar om det här men jag sökte och...
Usch, man kommer ju behöver ladda mobilen flera gånger om dagen nu i sommar :/
Oj, fick för mig att man såg det, det var iaf 51% när jag tog bilden.
[IMG] Mobilen hade 95% kl 8. Visserligen har jag använt mobilen i solen så skärmen har varit på max men det ska väl inte dra så galet mycket?...
Vad är mediaserver? [spoiler] Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Provade med en annan film och den funkade utan problem så det måste ha vart nåt fel på den andra.
Bra idé! Ska prova det när jag kommer till skolan :D
Det funkade i 5 sek sen blev skärmen svart och filmen stängdes av :/
Hur ska jag göra för att kunna se 720p mkv-filer i mobilen?
Jag har också ett hål i min skärm, nästan igenom glaset och jag har ingen aning om vad jag har fått det av :/ Har fortfarande problem med flottet...
det blir skitigt så fort man använder den :/
Har inte orkat pilla nåt med det men det blev helt okej imo Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Har du något som kan hjälpa om skärmen? Vad tror du om bilvax?
Jag utbildar mig till plåtslagare och i den utbildningen ingår det grunderna för alla byggyrken så mobilen åker ofta med i byggbyxorna, så det...
Vad kan man göra åt att skärmen har blivit galet repkänslig jämfört med den var ny och flottskyddet är som bortblåst? Jag hade mobilen utan...
Jag har inte root :/ Jag avaktiverade apparna som följde med telefonen och tog bort det som är onödigt, får hoppas det räcker. Hur blir det med...
Det blev mycket bättre, förut när jag har varit i musikspelaren (Dood's Music Streamer) och tryckt på hemknappen så har det oftast varit svart...
Inställningar Röstkommandon BatteryLife gTabSiMiClock Go Locker 1Weather GO Launcher EX GnarBike Trials 101-in-1 Games Facebook...
[spoiler] Det är väldigt mycket igång, 513 MB ram används vid "tomgång" Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Hela telefon :/ Fördröjning när man stänger ner appar, segt när man trycker på hemknappen, det går segt när man ska in i nya menyer osv.
Vad kan man göra åt lagg? Jag har provat ta bort temporära filer och cache utan lycka.
Jag använder Go Launcher EX med stock och har inga problem med screenshot med power+home. Tryck bara samtidigt och håll in så ska det gå.
Min mobil har blivit väldigt laggig, nästan i klass med Wildfire S. Jag har provat rensa cache och temp.filer men det har inte blivit bättre. Vad...
Vilka program och widgets? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Funkade, tack :D
Funkar inte :/
Min telefon har börjat bli lite småseg så jag tänkte rensa cache och temp. filer men allting är ju omgjort i ics, så var gör man det nu? Sent...
Tänk på att det inte är säkert att dom är så tåliga. Det finns skydd som är väldigt bra, då kan du skaffa en bra telefon och enkelt sätta på...
Behöver man roota för att få lock-screenen så? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
[IMG] Så ser min ut atm. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Jaha, vad värdelöst.
När kommer ICS för Tre-telefoner?
Hej, min mamma vill ha hjälp med att välja abonnemang och jag blev lite osäker. Vi använder halebop och kommer fortsätta göra det, det som det...
Vilka program ska man inte radera om man kollar på hantera program? Det är massa saker där som jag inte har en aning om vad det är, är det lugnt...