Separate names with a comma.
Efter senaste uppdateringen så vibrerar mobilen (som när man får sms eller mail) men inget nytt har kommit. Någon som har haft liknande problem?...
Cool! Vilken ver kör du? har du lust att dra upp en länk till den apk´n du kör?
Kapar frågan och hoppas likaså att någon vill komma med ett tips:) Läste också att Time Lapse funktion kanske är på ingång vilket vore nice….
Hur var det nu? Kan vi känna oss blåsta på OTA uppdateringen eller är den på ingång? Någon som vet/hört något?
Humm skumt. Hos mig skapas inga nya mappar alls? Lika så har jag under inställningar bokat i "återupptäck den här dagen" och "nya kort" men det...
En fråga som någon kanske har koll på:) Det finns ett album som heter "places" i photo och där hittar jag några undermappar som photo själv...
Japp, nytt SIM fixade problemet.
Har själv en G3 och är mer än nöjd med telefonen. Nu börjar den småstrula så det är dax att titta på något nytt. G5 känns som ett naturligt val...
Har fått helt plötsligt sedan en vecka tillbaka fått problem med att den tappar bort simkortet. Helt plötsligt så blir det ett kryss bredvid...
Lite offtopic kanske och kanske något alla har kolla på men det är värt att komma ihåg.... Testa att slå av Wifi innan du ska skicka. Jag hade...
Tack! Tyvärr verkar det bara fungera på bilder vilket iofs löste ett av problemen men inte för mpg-filerna.
Trist:( Är det ingen som har en lösning på detta? Problemet blir att allt blir i oordning i mitt photo/film bibliotek på mobilen. Jag kan ändra...
Har ett problem som gör mig tokig snart:) Varje gång jag kopierar en bild ifrån datorn till mobilen så ändras datumet på bilden vilket blir helt...
Absolut värd pengarna. Tänk så här.... Om du köper en G4 idag, skulle du köpa en ny imorgon bara för att de släpper en G4 plus? Kommer alltid...
Det går inte att skapa ett album i ett album om ni förstår vad jag menar? En huvudmapp som heter 2015 och i den alla undermappar man tagit under...
Det jag märkte igår var att när man laddat upp en större mängd bilder och när man fått meddelande om att uppladdningen/synkningen är klar så kan...
Ge oss gärna en uppdatering på hur det går.... Laddar du upp i från datorn eller ifrån mobilen? Helst av allt skulle jag vilja kunna markera en...
Fint. Slutresultatet blir iofs precis som jag vill ha det. Det som fortfarande är rörigt är att man måste ladda upp alla bilder på ett och samma...
Tack! Som du säger går det att markera flera filer men tycker att det blir så rörigt när jag sedan ska titta på dem. Skulle vilja få en...
Två snabba frågor angående denna ( https://swedroid.se/googles-nya-fototjanst-photos-erbjuder-obegransad-lagring-av-bilder-och-videor/ ) Går det...
Tack för tipsen. När det gäller Handbrake så spar den filerna i .m4v. Nu har jag inte hunnit testa detta ännu men går det att spela upp detta...
Hej, Ni som filmar med mobilen, hur sparar ni filmerna på datorn sedan? Tycker kameran/videokameran håller bra kvalite och har börjat filma en...
Har problem med att det alltid blir röda ögon när blixten används. Vet att det är naturligt även med vanlig kamera men på min galaxy s3 så hade...
Bytt telefon (LG G3) och får inte min musikwidget att fungera ordentligt. Den visar inte längre albumbilder? Vad använder ni för widget för...
Har använt denna tidigare men nu när jag bytt telefon så får jag inte längre omslagsbilder i min widget? De syns om jag startar själva appen men...
Stort tack! Svårare än så var det inte:)
Hej, Stött på mitt första problem, jag får inte vädret att fungera i mitt Circle case. står bara "Om du vill visa vädret här öppnar du luckan...
Hej! Jag försöker hitta en app med widget som visar både aktier och fonder men det verkar inte finnas överhuvudtaget. Aktiekurser brukar...
Fortfarande aktiv här? Har en fråg om Sverigekartan..
vet att jag sett det tidigare men letar efter en kalender som visar ett foto av den som fyller år i månadsvyn (widget) Någon som vet? Tack på...
LG G3 såklart. Vill tacka alla som svarat på några småfrågor jag hade och efter mycket läsande på nätet så blev det en sväng förbi Netonnet igår....
Stort tack för all input!
Någon som använder denna? Vad tycker ni om den, känns den otymplig som många andra liknande skydd? Hur blir "greppet" kring telefonen, är den...
Vilken e-mail app är den bästa om man har flera konton? Använder K9 men tycker att den "låser sig" för ofta när den synkar.
Har fortfarande inte gjort slag i sak men Netonnets pris är lockande, kabske blir en i helgen i alla fall:) Ni som köpt den nu, vad tycker ni om...
Ok, tack. Ursäkta en okunnig men hur kan den göra det? Svälla menar jag? Vet att första gången jag märkte detta så var det väldigt kallt ute,...
Använder Stock Quote för att se utvecklingen och är det så att du även vill följa lite aktiediskussioner så finns Börssnack som app att ladda ner...
Har nog bestämt mig, det kommer bli en G3. Nu ska jag bara sondera priserna runt om innan jag klipper till.
Tack för svaret. viktigaste är nog bra skärm och bra batteritid. om jag bara surfar (swedroid, expressen och liknande) så räcker min S3a kanske...
Kastar in en fråga här också och hoppas att någon kan komma med lite tankar och ideer:) Har idag en Galaxy S3 som helt börjar ge upp så det är...