Separate names with a comma.
Jo jag vet har gått den vägen också. Dock verkar det inte helt lätt att bena ut dom detaljer jag efterfrågar. Mvh L.
Har ämne som berör samma spektrum men är här mera intresserad av specifikt bara hur google sök historiken fungerar eller inte fungerar.
Tjena behöver lite hjälp av någon som är hemma på sökhistoriken på när man är inloggad via Google kontot på sina enheter. Min första första fråga...
Tackar för svar :)
Tjena slänger ut en fråga till er som kan detta med 2 SIM kort på Samsung. Har uppkommit en situation där jag misstänker att min Sambo i perioder...
För att komma vidare i tråden så kommer här ett tillägg. Om det på inställningarna ljud och vibrationer på androiden finns inställda ringsignaler...
Tackar så mkt för svar. Håller med om det du skriver dels är det ingen skön plats att befinna sig på samtidigt som det öppnar upp för en del...
Tackar för input, jo det du skriver är självklart sant och kanske i mångt och mkt därför jag lyfte frågan här dvs för att utreda se om det...
Inget galet förslag, men jag har lyft ämnet kring grunden av situationen där min stress uppkommit om vi säger så och fått tbxs att det finns...
Rotar inte i hennes lur, det är via platta som jag använder dagligen vars Google konto är ihopkoppplat med hennes telefon.
Jo exakt så jag med antog att det ligger till. Jag har tyvärr det mindre roliga stressen att det verkar som att min sambo enligt Google konto...
Har en kort fråga till er som är bra på google konton sökhistorik på Samsung android. Finns det några speciella spår i Googles sparade android...
Okej tack så mkt för input i tråden
Oki det skulle ju förklara saken, kanske inte är mer invecklat än så då.
Stort tack för din input i frågan. Men vet inte om du missförstod frågan lite :) För att förenkla det lite jag har en sambo som säger sig ej ha...
Tack för svar, men samtidigt så när jag försöker läsa mig till lite vad som står om det på nätet i övrigt så verkar det som grön prick dvs aktiv...
Tjena har bara en kort fråga till er som är bra på messenger. Visas man som status aktiv dvs grön prick för FB vänner som är online på messenger...
Tjena behöver lite hjälp här av ngn som är duktig på android och mobil appar eftersom jag själv är novis på ämnet. Finns det ngt enkelt sätt att...