Separate names with a comma.
Raderade inlägget.
Varken Root Explorer eller ES Fileexplorer fungerar för att skriva på SD-kort för mig, hittills bara den inbyggda som fungerar =( (kör föresten...
Jag använder Solid Explorer, med det kan jag varken skapa mappar, flytta eller radera filer samt inte kopiera/flytta filer från det interna minnet...
Någon som vet någon fix på sd-kort problem? Kan fortfarande inte skriva/ändra något på sd-kortet med NB3. Gjort factory reset, formaterat...
Har haft en vit note 10.1 som jag använt dagligen på föreläsningar i ett år och har inte uppfattat några tecken på missfärgning eller dylikt. Den...
Någon som har koll på vilket datum den släpps? Fick uppfattningen att den skulle släppas samtidigt som note 3 men hittar inget om det. Sent from...
Har du något fodral på med magneter så påverkar ju det skärmen, på grund av att det sitter en wacom digitalizer på skärmen som med hjälp av...
Vad har hänt med appen? Syns inte när man söker efter den på play längre...
Kan rekommendera detta tangentbordet då det är riktigt bra, go stuns i tangenterna mm. Helt klart värt priset. Skickat från min GT-I9300 via...
Använde exDailer sist på min sgs1a men vilken skillnad på S3an... Kan ju passa på att kolla om någon känner till en lika snabb sms app? Istället...
Jag lade in den tyska JB ROMen och nu verkar tangentbordet fungera som det är avsett att det ska göra. =) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Kände att man inte hade så mycket att förlora på att lägga in denna då jag har problem med att åäö på det fysiska original tangentbordet inte...
Recension någon? E de värt å lägga in eller ska man avvakta det svenska släppet? Skickat från min GT-N8000 via Tapatalk 2
Har fortsatt testa under natten nu. Såg till så att åäö slutade att fungera, testade att lägga in den senaste Google Play "3.9.16" (innan hade jag...
Så du har man äntligen lite tid över igen så jag kan ju uppdatera om hur de har gått... Fick svar från supporten efter några dagar, därefter jag...
Orkade inte vanta till deras telefontid sa drog ivag ett detaljerat mail med problemet till Samsung Sverige's Support nu istallet sa far vi se om...
Har inte hittat nagon losning annu, trottnade och gjorde en FS dock sa blev det samma igen ratt omgaende sa jag ska nog leta fram ett nummer till...
Så nu har jag testat ett par ggr. och jag f[r det tyv'rr inte till att fungera =( men tackar för tipset =) Men kan inte annat än att hålla med...
Ska kolla på syncen i org webbläsaren, tackar för tipset :-) Jag hittade en tråd på xda där en norrman hade samma problem på sin tab, dock...
Du tänker på skärmtangentbordet då eller? Det händer ju inte så mycket om man sveper på den... På det fysika tangentbordet finns det ju en knapp...
Tangentbordeg som ni refererade till vår note för ~500kr är det som jag har problem med att de ändrar layout och inte får ordning på. Skapade en...
Hej tänkte kolla om det är någon mer än jag som har problem med att tangentbordet ställer om sig till "Engelsk layout" eller vilken de nu e? Åäö...
Jag skulle säga att ni ska lämna in den för koll så morsan hade samma värme utveckling i samma område runt kameran. Telefonen startade om och...
Jag har haft liknande problem med SMS med min sambo, dock hade jag sgs1(telia) & hon x10min(telenor) men iaf. Jag blev stammade av henne så fort...
Har du testat att installera om dina usb drivrutiner på datorn och/eller har du annan usb utrustning som krånglar? Alltså de från tillverkarens...
Du får väl testa med en JIG... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Någon mer än jag som tycker att batteritiden försämras något kopiöst med viber igång? Min SGS2 (Rootad mm) gick från ca 40h användning till ca 10h...
Du skulle ju kunna nöja dig med att byta modem i den vilket borde avhjälpa problemet, då slipper du ju byta ROM. Finns ju ett par nyare att...
Var bor du och vilken summa har du tänkt dig för telefonen? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Så sant som de en sagt ;-) Vilken ROM/Build kör du på? Och har du testat custom ROMs? Sent from my V9 using Tapatalk
Ja precis... dessa: Editera build.prop i /system -mappen. Lägg till följande rader: ro.ril.enable.dtm=1 ro.ril.gprsclass=12...
Tackar för förklaringen =) Då kan jag ju bidra med mina mätningar oxå ;-) med Telia KG1: Vänersborg inomhus Med speedtweaket för mer hastighet...
Är osäker men har för mig att de flesta accepterar DOA inom 7 dagar, men är som sagt osäker samt att olika butiker M.fl. har ju olika regler men...
Är osäker och har svårt att utläsa vad dina siffror betyder är de mätvärden från ett specifikt program el hur fungerar det? Mvh Sent from my...
Du kan ju även testa guiden [Tips] för att öka på överföringshastigheten via 3G eller vad den nu hette... Kanske kan hjälpa något, antar att...
Har ni kollat i den klistrade tråden "Problem med din s2"? inlägg 16?...
Tar gärna en invite jag med :-) Tackar
Upphör aldrig att förvånas över att Apple påstår att de e först med någonting, ser ju mer eller mindre ut som en mer eller mindre total ripoff på...
Jag lade in LP på morsans telefon direkt när jag upptäckte hur begränsad den var och hon är mer än nöjd med bytet. Funkar även fint med Go...
Själv e jag inne på en Asus U36JC... 8-celler med ca 12h batteritid och nVidia Otimus... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk