Separate names with a comma.
fan vad jobbigt att det ska vara så.... jag har inte så jätte mycket appar installerade på telefonen. Man kan ju tycka att batteriet ska hålla...
Jag har haft min M8 i cirka 2 månader och batteritiden har varit riktigt bra brukade hålla i två dagar utan några problem hamnade på 30% den andra...
Tack för förslaget men jag testade de förut men det hjälpte tyvärr inte =/
Ja det stämmer men jag testade ett comviq kort för någon dag sen och det fungerade sedan så testade jag idag ett comviq kort igen och då fungerade...
Det va jävligt skönt att höra :P Men jag fick tanken eftersom den va i oöppnad förpackning hur fungerar det då ? Förstår att om telefonen är...
ska gå och göra en polisanmälan imon.... Känns lite surt att förlora sina pengar :/ .....Men när jag lämnar in telefonen och ingen kommer in och...
Ringde Telenor och gav dom IMEI och dom sa att den va Spärrad :/ Förstår inte hur då den jag köpte den av hade den i oöppnad förpackning .... Vet...
Jag börjar misstänka att telefonen kanske är spärrad... men det konstiga är att alla andra operatörer funkar förutom telenor..... Kan påpeka att...
Jag har fått mitt nya sim kort nu och det funkar inte... Mitt sim kort funkar inte i min telefon men det funkar i andra telefoner och andra...
har testat med omstart, har testat dra ut batteriet och sim kortet i en kvart sen sätta in den men det hjälpte inte heller
Jag testade precis sätta in ett comviq kort i mobilen igen men den här gången så funkade det inte får samma meddelande som jag får med mitt...
Va glad att du slipper det här problemt :P Riktigt jobbigt jag har testat massa grejer ringde min operatör dom hade avaktiverat mitt abonnemang av...
Jag har haft mitt sim kort i cirka 2 år. Men när jag testade ett annat telenor kort så funkade inte det heller
Hej jag har fått ett problem med min Samsung Galaxy S4 Har kollat runt på nätet men hittar inga svar så tänkte se ifall nån har kommit på någon...
Glömde att lägga till att telefonen kan inte vara imei spärrad då jag testade att ringa nödsamtal och det funkade och så har den full bar som e...
Jag har samma problem med min Samsung Galaxy S4... det har funkat perfekt fram till igår och jag har haft telefonen i cirka en månad. Jag har...
aa jag kollade de den va inte aktiverad
Jag undrar om jag kunde få hjälp lite, det e så att nyss när jag fick ett sms så hördes en röst från min mobil där den läste upp namnet och vad...
Mitt wifi sätts på automatiskt hela tiden fast jag stänger av den och det drar på mycket batteri, känns som om batteri tiden har blivit sämre för...
Haft lite problem efter uppdateringen, jag använder go sms och när jag skickar ett sms så kan det ta flera timmar ibland innan den andra personen...
Tack för länken ska läsa den.. kollade igenom den lite snabbt den verkade vara bra:D
Ska göra det tack för din hjälp:P
Tack ska läsa lite mer om det hära... En sista fråga nu, ska jag göra en back up innan jag rootar eller efter jag rootat?
Ska kolla upp det någon guide du kan rekommendera? :D
Då ska jag nog inte göra det på htc´s hemsida. Dumt av dom att lägga ut något som kan ta bort din garanti:P
Tror nog jag ska sätta in en custom rom då. är rätt sugen på ICS... Jo jag använder applanet men jag kan inte uppdatera vissa appar så som Navigon :D
Kanske ska testa custom rom då istället. Men jag tycker det e lite jobbigt att gå in och ladda ner nya roms varje gång jag vill uppdatera:P
Jo jag hade bytt rom men det e för att jag kan inte så jätte mycket om det hära. Gjorde det innan men jag glömde göra en back up på HTC orginal...
Är det en dålig sak att ha den upplåst officiellt? Det e ju ändå HTC själva som släppt den så det borde väl inte göra att din garanti försvinner?:P
Okej tack för hjälp:D Ska vänta lite till tills jag vet till 100% att jag fortfarande kan uppdatera och om det går så ska jag roota telefonen:P
Du verka kunna mycket om det hära:D Så när jag gör detta kommer jag fortfarande kunna uppdatera telefonen som vanligt, då menar jag att man går in...
Google Wallet har jag faktist inte hört talas om, ska kolla upp det Det e faktist mest marketaccess Men jag använder Aptoide, Blackmart och...
jag har läst på men jag kanske inte e så jätte insatt i det hära som jag trodde att jag va. vad innebär med att jag låser upp bootloadern?...
Tack för hjälpen men då menar du alltså att jag kan gå in på inställningar och gå in på programvaruppdatering och uppdatera den som vanligt fast...
Jo jag vet hur man rootar den frågan jag är mest intresserad av är om man kan fortfarande uppdatera telefonen som vanligt utan att behöva ladda...
Hej jag har tänkt att roota min Sensation för att jag vill kunna använda appar där du behöver ha en rootad telefon. Jag vill inte lägga in någon...
kollade precis igenom den guiden du skickade den va riktigt bra synd bara att jag inte hitta den innan Skickade in den på reperation och jag hade...
jag följde den här How to Unroot the HTC Sensation 4G | TheUnlockr och när jag kom till steg nummer 7 blev det problem. Den startade fint men...
måste bara lägga till att jag funderar på att skicka in telefonen på reperation och säga att jag inte vet vad som har hänt med den att när jag...
det är så att jag rootade min telefon och hade installerat en rom... jag ville gå tillbaks till hur telefonen var när jag köpte den och jag hade...