Separate names with a comma.
Jag har fortfarande inte fått returkittet till min samsung s22 ultra. Är det nån mer som inte fått det? Ska man kontakta kundtjänst eller är...
Jag fick också ett paket med buds live (trodde det var returpaketet till min s22u som jag inte fått än) Jag beställde galaxy watch 5 pro...
Jag kan inte heller använda spotify via Bt sen några dagar tillbaka...
Ja minst en dags skillnad :)
Jag säger vänta på 46 mm! Det kommer vara värt det. Eftersom batteriet är så pass mycket större så kommer du märka skillnad!
Du ser. Fungera nu :)
Får "Ditt serienummer/IMEI är felaktigt" när jag försöker registrera...
Den enda smartwatch jag haft förut var sony smartwatch 2. Det är som natt och dag om man jämför med sonyn :) Första jag tänkte på är att 46...
Det ingår en trådlös i paketet.
Ni som fått den. Funkar always on display bra för er? Min blir svart ibland fast jag har satt den på aod.
Jag beställde den 14 september. Blev skapligt chockad för jag hade beställt ett skin från Dbrand och trodde det var det som jag hämta ut. Blev...
Beställde från samsungs hemsida och fick min idag! Försökte beställa den trådlösa duo laddaren men det fungerade inte. Det stod att mitt...
Någon som använder appen SlideLock? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.slidelock Och som vet varför bara mina missade...