Separate names with a comma.
Måste man ha rootat för att göra en nadroidbackup med detta verktyg? Försäljaren på Telenor sa nämligen att telenors stock rom skiljde sig från...
Kommer du in i downloadmode (Vol Down/home/power)? Jag hade samma problem sist jag skulle köra CM9. Vill minnas att det löste sig till slut genom...
Stängde av mobilen efter en timmes vånda... Sedan dök den fruktade "triangle of death"-symbolen upp. CWM dött, ingen boot överhuvudtaget. Men...
flashproblem Tjena! Tänkte att jag skulle köra in MIUI då jag tröttnat på darkys. Jag verkar dock ha fastnat i flashprocessen. Kommer inte längre...
Håller helt med. Det har gått utför efter 9.5. Jag har provat både 10.1 och 10.2 och är rejält besviken. Upplever samma problem som Grief och har...
10.2 kom ut inatt! http://www.darkyrom.com/community/index.php?threads/v10-2-final-what-are-you-waiting-for.4253/ Sent from my GT-I9000 using...
Jag kör darkys 9.5 Tycker att den funkat ruskigt bra. Har provat Darkys 10.1 men den var för buggig för min smak. Sent from my GT-I9000 using...
Som jag fattat det måste du inte bara ha GB utan jvh-versionen. Börja med att flasha ficetos Jvh enl. guiden Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Darky skriver att det kan se ut som en bootloop men att det inte är det. Man ska bara ha tålamod och låta det ta sin tid....
längtar såååååå tills en stable är klar =D
Många som har haft det problemet, prova att plocka ut batteriet, sätt in det igen och gör ett nytt försök. Ge det i alla fall 10 min, om det inte...
Om ni inte tvunget vill testa 9.4 just nu så vänta tills nästa version släpps. Läste i darkyrom.com:s chatt att 9.4.1/fixed 9.4 var på gång...
Jag har haft samma problem, hittade lösningen på tillverkarens hemsida: Gå in på inställningar/app bearbetningsläge och klicka i "AUTO,...
Hej! Först bör nämnas att jag är en total n00b vad gäller flashning och android, det ska dock inte få hindra mig :) Har försökt lära mig hur...
Exakt samma sak hände mig. Letade efter lurarna i ett par veckor, hittade dem när jag plockade ur tvättmaskinen och svor då jag trodde de var...
Lite info: Den garanti som butikerna lämnar gäller i princip inte för den som köpt telefonen av den förste köparen. Garantin är ett avtal mellan...