Separate names with a comma.
Jag kör på ett billigt Logitech MK260 med trådlös mus + tangentbord när jag spelar Diablo 3 på plattan i alla fall. Fungerar helt ok! Bara koppla...
Kör på HUBs-konceptet av Fliparsenal på XDA: Skärm #1 [IMG] Skärm #2 [IMG] Skärm #3 [IMG] Skärm #4 [IMG] Skärm #5 [IMG] Länk till hans...
Min blöder också en aning från övre högra hörnet samt längst ner precis ovanför porten. Ingen big deal då det endast syns när displayen är helt...
Kamerauppdateringen kom upp automatiskt när jag startade min prime. Sökte sen efter den vanliga uppdateringen så kom den upp också :-)
Tusen tack för tipset! Ringde Alina alldeles nyss och beställde och avbokade min prime hos Komplett. :) Skulle fått vänta ytterligare 2-3...
Har haft min sedan midsommar och det enda jag stör mig på/orolig över är att den drar jäkligt mycket batteri samt blir väldigt varm när jag spelar...
Jag vet att när vi hanterade DOA/DAP på Nokia så var det 7 dagar från köpet tills telefonen lämnades tillbaka till återförsäljaren, med vissa...
Någon som vet om det är möjligt att göra en fabrikåterställning när man kör Darky v9.5 eller är det risk att den går sönder? Har nämligen gett...
Oftast när det gäller garantiärenden så brukar inte återförsäljare kolla upp så att det är rätt person som lämnar in telefonen så länge bara...
[img] <3 Cats! :)
Blev sugen att prova på detta efter att ha uppdaterat till Froyo då telefonen känts allmänt seg. Körde OCLF tidigare när jag hade Eclair och...