Separate names with a comma.
Har stött på en skum grej. Skickar ibland screenshots via MMS till en grupp på 79 mottagare. För detta har tidigare jag använt GO SMS pro, nu...
Tänkte köra en tråd där vi alla hjälps åt att samla de appar som är ICS-menykompatibla. Dvsappar där vi slipper HOXens extra fält med meny...
Arrrgh! Idag dök detbupp en uppdatering till transformern. När jag försöker köra den startar den om sig och på börjar en uppdatering i typ...
Hej! Har försökt få igång internet via tre på Lighten. Har tre som operatör, och har testat att ställa in APN efter konstens alla regler...'...
Hej! Hittade en funktion i chomp som gör att enterknappen blir en smileyknapp i stället. Men jag hittar inte det någonstans för andra program....
Hej! Jag sitter och bläddrar runt här på Galaxy forumet och ser att det finns en uppsjö av firmwares, dels några som kommer "orginal" dels några...
Har nu letat runt men hittar inte detta i ngn tråd, så sorrey om detta redan är frågat och besvarat... :o Jag har nu letat mig fördärvad efter...
Idag helt plötsligen spegelvände kurvan man skall dra efter. Gillar verkligen inte att ha det på det hållet... Någon som vet varför, och framför...
]Hejsan. Med risk att post ngt som redan postats så lägger jag dett ändå, har skummat igenom forumet men intye hitta ngt liknande iaf... :p Jag...