Separate names with a comma.
Har varit borta från mobilmarknaden länge och nyligen införskaffat en LG G2. Behöver lite tips på vad som kommit. Installerat Swiftkey än...
Hittade inget subforum för S4 Zoom, hur är dom? Jag vill ha en lite mindre (skärm) telefon med bra kamera. Tycker om Nexus 4. Lite rädd för hur...
Telefon efter telefon får man ju några laddare på sig, efter att ha kört android en längre tid har jag nu en 5,6 laddare liggandes. micro usb....
Tänkte köpa en ny telefon efter jag spräckt skärmen på min nexus 4. Letar efter en mobil som jag kan ha i några år förhoppningsvis. Spelar...
Nej endast vanliga standard
Uppgraderade till 4.3 på min nexus 4 och nu efter jag skickat ett mms som inte gick fram först p.g.a dåligt nät. Bytte nät och nu funkar det att...
Finns det någon risk med att använda telefonen?
Har en HTC Wildfire. När man ringer funkar allt bra men efter man lägger på börjar telefonen spraka innuti från högtalaren. Har spillt cider på...
När jag får SMS funkar det som vanligt. Men när någon skickar en bild så får jag varken ljudsignal eller ruta uppe i hörnet. Måste gå in i...
Körde facotry restet/wipe med och nu startar telefonen som ny i 2.2 även fast jag använder menu vol+ power. Måste lägga OneClickRecovey igen...
Fixade de nu genom att ta ur batteriet. Så nu ska jagg alltså ladda ner OneClickRecovery från kallt_kaffe och installera för att sedan boota med...
Ingen aning antar att det är Gen2 då telefonen är rätt ny. Hittar förresten ingen /sdcard på telefonen när jag har den inkopplad till datorn....
Alltså tvärtom? MENU, VOL+, POWER tills den startar? Jag behöver alltså inte låsa upp telefonen eller göra några andra modifikationer innan? Är...
Ingen som vet? Eller är det bara att lägga in v4 på sd kortet på en ny telefon och sedan hålla i knapparna och släppa enligt ordning?
Behövs det något mer för att uppdatera från en helt original blade från comviq? Jag antar att Plus inte får plats?
Vad behövs just nu för att få en välfungerande, snabb telefon. Snackas om Green, CM, SS osv. Villken fungerar bäst? Vad ska göras i...
Okey tack så mycket. Tar nog ett tag innan jag kommer in i det hela men har bestämt mig förr att fixa Swiftkey/Swipe eller SlideIT. Har ingen...
Okey. Om jag köper ett spel eller en app, försvinner den sen om jag skulle roota eller uppdatera till en nyare version?
Okej men kan jag lägga in spel och aps fortfarande? Väldigt sugen på att uppdatera då jag hört att allt flyter väldigt mycket bättre då.
Min Blade kommer i veckan låst till comviq. Då det här är min första smartphone/android så undrar jag lite vad som bör göras. 1. Går det sätta...
Gillar HTC Wildfires utseende men då jag vill ha en mobil som klarar av bl.a Angry Birds utan något större lagg blev den åt sidan. Aldrig haft en...