Separate names with a comma.
Det kanske inte är självklart att alla har en wifi-router? Chromecast är i första hand tänkt att användas via wifi. Svtplay-appen är bara för att...
Anledningarna till att byta till Lollipop 5.1 verkar få, förutom rent kosmetiska och nyhetens korta behag: Moto G 4G kan skriva till SD-kortet...
Det är säkert mycket lättare att gå bakvägen, dvs vänta på att Motorola eller någon annan (annan = någon custom ROM tillverkare) släpper Lollipop...
Funkar bra och stabilt med 64GB SD nu, efter system update 21.11.56.en.EU. Enligt motorola forum så supportas 64GB SD (och större) om formateras i...
Min moto g är stabilare nu när jag bara använder SD-kortet för läsning. Nu när jag inte orkar krångla mer, så kom det mer krångel i form av en i...
Snygg och smidig mobil för pengarna, men det verkar buggigt att ha senaste Android (4.4.4), särskilt Moto G med Class 10 SD-kort. Jag kommer...
OK, jag var otydlig tidigare. Missförstånd :) Efter att internetdelningen hänger så går det att sufa i telefonen, men jag måste stänga både...
Tja, något skiljer ju uppenbarligen jämfört med Telia. Telia = inga avbrott. Hallon = många avbrott. Sedan kan det så klart vara någon...
Det fungerade att surfa i telefonen sist, så problemet är att det blir avbrott ibland, vilket hänger internetdelningen för mig. Telefonen har...
Det verkar som om Hallon har problem med stabiliteten på internetdelning. Vad beror det på att det är så instabilt? Jag kör från telefon till en...
Jag tror att den begränsande faktorn oftast är för lite ledigt arbetsminne: - Installera ADW.Launcher (snabb och lättviktig launcher, med löjligt...