Separate names with a comma.
Jag fick ett mail om att det var ett problem med betalningsmetoden och skulle uppdatera den inom åtta dagar för att undvika avbeställning. Jag...
Jag har också Nordea och fick ett mail av att de inte kunde dra pengar från mitt konto, jag avbeställde dock och väntar lite innan jag bestämmer...
Så länge du beställt telefonen i Oktober månad så har du rätt till en google home mini, eller så länge lagret räcker. Du får inte koden förrän...
Tur det, ska kolla med dem imorgon. Antar att de inte reserverar pengarna direkt däremot?
Eftersom de inte drar pengarna direkt så blir det svårt. Amazon drar pengarna i samband med att leveransen skickas tror jag, därför funkar det...
Jaha... nu ska Nordea krångla igen. Fått mail att de inte kan "dra pengar" eller kolla att det finns tillräckligt mycket på kontot eller vad det...
Jag gjorde exakt samma, synd bara att det är så lång leveranstid... enheten borde finnas tillgänglig direkt när man förbokat... Känns som att de...
Om man köper i UK får man däremot fel laddare vilket gör att jag hellre handlar från Tyskland.