Separate names with a comma.
Funkade, dumma mej. Tackar så mycket!!
Vad skulle hända nu?
Ok. Jag provar. - RasmusJV
Tjena, Jag har nu rootat min N1, gick fint, använde denna guiden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=612858 Jag har hemtat hem...
Tackar! Fan, jag trodde inte 3.0.4 funkade på Eclair 2.1, damn, dumma mej. Men tack för länken. Har du fölgt ovanstående länk/guide till rooting...
Ok. Hur får jag nu betalnings apps? Var hittar jag "Market Enabler" till Eclair 2.1? - RasmusJV, Danmark
Tjena Vill gärna roota min N1 så man kan få tillgång till "Paid Apps". Någon som vet om någon bra guide till en komplett n00bie? Jag använder...
Ok. Coolt. Hur gjorde du?
Tjena, Ja. Nu fick jag äntligen min N1 :) Fan va sjysst den är ;) Men nu vill jag ha tillgång till "Betalnings Apps" och så vidare. Hittade...
För dyrt ;)
Någon som vet hur man kan lura Windows XP så att det ser ut som att man är i UK och inte USA? PM. mej om ni vet hur. Orkar inte betala den ekstra...
Ok. Kan du uppdatera mej när/om det händer? När beställde du den? - RasmusJV
Ska man aktivera telf. med ett Amerikansk SIM kort? För då funkar det ju inte i Skandinavien :( - RasmusJV, Danmark
Funkade med Hotspot Shield genom Windows XP genom Sun's VirtualBox genom Snow Leopard :) Nu ser jag knappen "Get your phone".. Tror du dom...
Vad slags Proxy/Server använder du. Kan man använda Hotspot Shield eller SmallVPS eller likn? - RasmusJV
Tackar! - RasmusJV, Danmark
Ok. Tyckte bara att jag har läst på detta forum att det var någon som hadde köppt en Nexus One.
Jojo. Men finns det inga andra som man kan "köpa den av" ?
Tjenare, Ja. Jag bor numera i Danmark men kommer från Sverige. Nu skulle jag höra om det är någon som vet vart man kan köpa denna mobil och om...
Hej, Någon som vet om man kan få HTC Mail Widget till att visa Gmail inbox, evt. via IMAP protokollen?? - RasmusJV, Danmark
Jag undrar också om man kan få tillgång til Gmail via IMAP på den Widget som finns på Hero. Har skrivit ett inlägg här:...