Separate names with a comma.
Hej om någon är sugen på att byta sin Samsung s20 ultra mot en iphone 11 pro max så pm. Är inte sugen på någon annan lur så i ge ide att pm om...
Min funkar perfekt nu, måste bara blivit något fel vid installationen.
Någon som allt blvit skevt för i och med Nougat update ? Många program funkar inte som det ska :(
Tack för snabba svar. Varför funkar inte stabiliseringen på uhd ? Känns riktigt dåligt. Till och med iphone 6s plus har det.
Hur sätter man på video stabiliseringen ? Är i inställningarna och den är avslagen och kan inte sättas på :(
[ATTACH]
Körde bredvid polarens s6 edge och han får högre upplösning WTF! Nu har samsung fulat:(
Sant men jävligt konstigt att alla nya mobiler renderar i högre upplösning men inte s7 edge
Vart som jag trodde, den va redan avslagen så det var inte det. Nu har samsung gjort bort sig, skärmen kanske inte kan rendera i mer än 1080p WTF!
Vart är den inställningen föresten ? Haha vart går ja in ?
Nix! Den körs bara i 1080p wtf alla andra mobiler kör i högre upplösning som har sådan skärm. Något är jävligt skumt.
Har inte provat något annat, men känns lite konstigt.
Har märkt en jävligt sjuk sak, min note 4 kör appen epic citadel benchmark i1 ,440 x 2,560, men S7 edge kör bara i 1080p WTF! Tankar kring det ?
Helt sjukt att vi teknik sverige får ett skitchip i vår samsung galaxy s7.
Känns inte så kul att vi får det mycket sämre processorn :(
Tänkte tipsa er som tänkt behålla er Samsung galaxy note 4 i ett år till att kanske piffa upp er mobil med ett gnistrande swarovski skal. Sök på...
Vill ha någon EU sida så man slipper 25% moms
Vart i bövelen kan man köpa en Huawei P8 Max förutom på ebay ? Är så fruktansvärt sugen på en. Fattar inte att den inte finns i Sverige. Tacksam...