Separate names with a comma.
Fick den idag OTA. Har Vimla som operatör. Har dock S6 Edge.
Den ligger på mitt skrivbord och väntar, jag kollar live.samsung-updates.com några gånger per dag och hoppas på att NEE ska dyka upp. Samt att jag...
Måste man ha SIM installerat för att bli prioriterad för OTA? Min S6 Edge ligger och väntar på MM, under tiden använder jag en annan telefon....
Såg riktigt illa ut på Lightens lågupplösta display tyvärr, hackade sönder också :(
La in den senaste CM7 från 2012-02-01 från första posten, allt verkar fungera utom Youtube appen som vägrar spela upp HD klipp, vanliga klipp...
Jag har precis installerat denna app på min SGS II eftersom att stock lockscreen var så sämst. Men hur f*n får man till med ADW notifier? Den...
Schysst även att de gav dig 200 SEK!
Då är det alltså ren osanning återförsäljarna lägger ut på sina hemsidor, riktigt illa!
Tack så mycket för guiden, fungerade utmärkt :cool:
Nu inför en studande försäljning av min Desire (beställt SGS II :cool:) så började jag kolla nypriser hos olika ÅF. Många skriver att den har en...
Så om man kör patchen igen och återställer så borde inte HTC se att man vart inne och ändrat och därmed förverkat garantin?
Kan ju då även påpeka att jag har senaste FW. Påtalade även detta för en HTC-representant på en mässa för ett tag sedan. Han kände inte alls till...
Min telefon lider också av detta skitproblem. Testade att rensa cacheminnet på alla apps men det gjorde inte det minsta skillnad, tar fortfarande...
HTC Sync
Jag håller med dig. Det är nog den värdelösa högtalarens fel dock.
Jag hoppas du teckna abonnemanget på mediamarkt och därmed fick rabatt på telefonen?
Är det mening att man med Google Maps [brut] ska ha blandad engelska och svenska? Alla anvisningar är på engelska medan vissa saker som "beräknar...