Separate names with a comma.
Precis samma situation som jag var i! Beställde förra måndagen med telefonen i lager, dagen efter var den slut. Efter en massa mailande fram och...
Ville bara flika in ang. problem med WiFi-uppkoppling hos vissa routers. Min tjej hade problem med vår router här hemma (D-Link DIR-655) där...
Fint! Misstänkte att det inte borde vara svårare än så. Tack! Telefonen promptar automatiskt om det när man ploppar i ett nytt sd va? Sker det vid...
Är det någon som kör ett 64 gb sd-kort, och som har koll på vilket format kortet är formaterat i? exFAT? FAT32? Fungerar allt som det ska? Sedan...
Allvar? Litar inte på chattsupporten för fem öre. Dom har gett mig helt skev info tidigare. Inväntar svar från Toni! Allvarligt, ni har den i...
Samma här! La ordern i måndags och den FANNS då i lager. Nu, 8 dagar senare, står ordern fortfarande som "behandlas"... RIKTIGT irriterande...
Hej Phone House! När skickar ni min lur från ert webblager? Jag la min order i måndags, och den har stått som "Behandlas" sedan igår vid...
Lämnar min iPhone 3GS som jag har haft i över två år. Den känns ruskigt seg och utdaterad, så det kommer förmodligen att kännas grymt bra med...
Tack som fan för tipset! :D
Undrar också det här! Rabattkoden "swedroidphonehouse" fungerar fortfarande och drar av 300:- så slut summan landar på 5690:-, är det frittfram...
Haha, i see. Jobb som hindrar dig från att rusa ner till ICA? :p Kikade lite snabbt hos flera av de större butikernas hemsidor och ingen har dom...
Du vill bara få bort mig ur kön va! ;) Tips på var dom kan tänkas ha den svarta inne? Verkar som att S4:an är en bristvara ÖVERALLT! :(
Tack för tipset! Nu var Inet nästan påtok för snabba att svara på mitt mail som jag skickade. Tog 3 minuter att få ett svar. Service eller vad!?...
Sjukt tråkigt för er som inte har fått era skickade ännu, lider med er! Verkar vara ett galet dåligt system hos CDON! Nu beställde jag min från...
Gött, då vet man det! Men hur är det med 64 GB SDXC-kort och exFAT? Någon? Sedans så har jag ungefär samma fråga som lynnot, fast när det...
Vore fint med en update av Inet! När kommer nästa leverans in? Rycker som fan i fingrarna nu när andra har sina påväg från Inet! :(
Är det någon som använder ett 64 GB SD-kort i sin S4 och kan bekräfta att det fungerar väl? D.v.s. att den stödjer exFAT formatet. Och...